news08.net/ads.txt

אלוף מקומי: יהונדב מרינברג מישיבת אמית עמיחי ברחובות בצמרת אולימפיאדת הלשון העברית

 

יהונדב מרינברג, תלמיד כיתה ז’ בישיבת אמית עמיחי ברחובות, הגיע לצמרת אולימפיאדת הלשון העברית של החוג ללשון באוניברסיטת תל אביב ושל מועדון המתמטיקאי הצעיר – וקטף את המקום השני בקטגוריית כיתות ז’-ט’.

האולימפיאדה נוסדה במטרה לחשוף את הנוער להתבוננות רחבה יותר בשפה, באמצעות אתגרים לשוניים וחידות לא שגרתיות, שהם אינם נחשפים להם במסגרות החינוך הרגילות. השאלות בתחרות כללו תרגילי הגיון לשוני, פענוח צפנים, חידות של חוקיות משווה בלשונות שמות עתיקות, פירושי מילים, ניבים ועוד. בתגובה לזכייה אמר יהונדב מרינבגר: “אני שמח לזכות בתחרות בתחום כל כך חשוב לחיים שלנו. השקעתי בתחרות הזאת הרבה מאמץ ואני שמח שהשקעתי השתלמה”.

הרב שמעון שושן, ראש ישיבת אמית עמיחי: “דווקא בימים בהם אנו חוגגים את עצמאותה של מדינת ישראל. הזכייה מחדדת את הנס של תקומת האומה לא רק בחזרה לארצה, אלא גם בגאולת שפת הקודש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן