news08.net/ads.txt

אלוף עולם שגיא מוקי הגשים חלום לשון בן ה-4

החלום של שון שוורץ, בן הארבע מאשדוד, המתאמן באקדמיה לג’ודו “דטו ג’ודו”, התגשם כאשר פגש את אלוף העולם בג’ודו, שגיא מוקי. הכל החל כאשר שון הקטן סיפר למאמנו באקדמיה, דויד דברשווילי, כי הוא חולם לפגוש את מוקי. דברשווילי הנמנה בסגל נבחרת ישראל ואחד מחבריו הקרובים של מוקי מיד חיבר בין השניים.

דברשווילי ושון הקטן, הגיעו יחד אל מכון וינגייט שם התקיים המפגש המרגש. מוקי, המדורג שני בעולם נכון למרץ 2021, שוחח עם הג’ודוקא הצעיר, שלא הפסיק לחבק את הכוכב הישראלי והצטלם עימו. מוקי אמר לג’ודוקא הצעיר: “אני מאחל לך להיות גם אלוף העולם בג’ודו”. לאחר כן זכה שון לסיור בוינגייט ואפילו קיים אימון קליל עם המאמן דברשווילי.

לדברי דויד דברשווילי “הילד המקסים הזה, כל היום מדבר על שגיא מוקי, החלום שלו היה לפגוש את שגיא – פניתי אל שגיא שאמר שיותר מישמח להיפגש איתו. שמח שזה יצא לפועל ואני מודה לשגיא על הנכונות והרצון הטוב לעשות טוב לילדי ישראל”.

צילום באדיבות האקדמיה לג’ודו – דטו ג’ודו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן