news08.net/ads.txt

אלוף | פיטר פלצ’יק מבאר יעקב זכה במדליית ארד; ראש המועצה, ניסים גוזלן: “הוא משלנו והוא ללא ספק גאווה”

כמה שהם חיכו לזה, כמה שכולנו חיכינו לזה. נבחרת ישראל בג’ודו ניצחה היום (שבת) את רוסיה החזקה 1:4 בקרב על מדליית הארד בתחרות הקבוצתית וזכתה במדליה שנייה לישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו וה-11 בסך הכל של ישראל בהיסטוריה.  בבית המשפחה של פיטר פלצ’יק  בבאר יעקב, הוריו איסר ולריסה ואשתו דניאל, המתינו כל הבוקר במתח לקרב שלו. הם קיוו שאחרי האכזבה שחש בתחרות האישית, הפעם יסיים על הפודיום יזכה במדליה. פיטר סיפק יום מושלם, ניצח בכל שלושת הקרבות שלו, כולל ניצחון בניקוד זהב על טמרלאן בשאייב, מי שרק אתמול הדהים את טדי רינר וסיים עם מדליית הארד במשקל מעל 100 ק”ג.

דף הפייסבוק: פיטר פלצ’יק
אחרי שעות מתוחות, בני המשפחה צהלו בביתם בבאר יעקב ושמחו על הניצחון של פיטר, אחד מארבעה של הנבחרת מול רוסיה (1:4 בסיכום), שבסופו של דבר ישוב הביתה עם מדליה על צווארו. דניאל פלצ’יק, אשתו של פיטר, אמרה לאחר הניצחון: “היום הזה השאיר אותנו במתח. ברגע שלא הלך לפיטר בתחרות והוא סיים שביעי, הרגשתי תחושת החמצה ואמרתי לאורן (סמדג’ה) המאמן ‘יאללה, שיהיה בקבוצתי ויראה מה הוא מסוגל’, ושמחתי שהלהבה שלו לא כבתה”.

גם ראש המועצה, ניסים גוזלן, מיהר לברך על ההישג המדהים: “כבוד גדול למדינת ישראל ולבאר יעקב! גם אני כמו כולכם, יחד עם משפחתו של פיטר פלצ’יק בבאר יעקב, צפינו בקרב במתח רב ואחרי שבוע קשה בקרבות האישיים, היה כיף גדול לראות את נבחרת הג’ודו קוטפת מדליה! פיטר פלצ’יק הוא משלנו והוא ללא ספק גאווה גדולה ומודל לחיקוי בהתמדה, בנחישות בחריצות. גאים בכם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן