שירה לוי, מורה בבית הספר ע”ש יצחק נבון ביבנה זכתה בפרס החינוך הגופני במחוז מרכז לשנת תשפ”ב

שירה לוי,  מורה לחינוך גופני בבית הספר השש שנתי ע”ש יצחק נבון ביבנה, היא אחת מבין שבעה מורים לחינוך גופני אשר התבשרו אתמול כי הם הזוכים בפרס החינוך הגופני המחוזי.

 מפקחי החינוך הגופני במחוז מרכז, הגב’ לימור דויד ומר שלומי אירים, בישרו למורים ולמוסדות הזוכים בפרס החינוך הגופני המחוזי לשנת תשפ”ב. הפיקוח על החינוך הגופני, מעניק פעם בשלוש שנים פרסי הערכה לבתי ספר ופרס אישי למורים מצטיינים בתחום החינוך הגופני והתורמים לקידום הוראת החינוך הגופני והספורט.

הפרס האישי נועד למורים לחינוך גופני במערכת החינוך העושים מעבר לנדרש מתוקף תפקידם: מטפחים מצוינות בקרב תלמידיהם, יוזמים פעילויות ייחודיות בתחום החינוך הגופני והספורט, מעודדים את תלמידיהם לפעילות גופנית בזמנם הפנוי בבית הספר ומחוצה לו , מדגישים למידה משמעותית, מובילים את תלמידיהם למימוש עצמי ונותנים מענה לשונות התלמידים בשיעורי החינוך הגופני.

לימור דוד, מפקחת על החינוך הגופני במחוז ויו”ר ועדת הפרס : “אני מברכת על בחירתם של בתי הספר והמורים לחינוך גופני בפרס החינוך הגופני. מורים לחינוך גופני ובתי ספר אלה, שמו את החינוך הגופני בקדמת הבמה הבית ספרית, מטפחים אורח חיים פעיל ובריא בבית הספר ומחוצה לו וגם בקהילה, מחנכים לערכים דרך החינוך הגופני והספורט ומעודדים את התלמידים לניצול נבון של שעות הפנאי לעשיה של פעילות גופנית גם אחר הצהריים תפקוד המורים ובתי הספר הללו, מהווים דוגמא ומופת בחינוך הגופני בפרט ובמערכת החינוך בכלל, גם בשגרה וגם בתקופת משבר הקורונה. יוזמים פעילויות ייחודיות בתחום החינוך הגופני והספורט, מובילים ללמידה משמעותית וקידום מצוינות ולמימוש עצמי של התלמידים, כך שנותנים מענה לשונות ושוויון הזדמנויות גם בהיבטים רגשיים, חברתיים וחוסן נפשי”.

טקס הענקת פרס החינוך הגופני המחוזי ייערך במהלך חודש יוני 2022.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן