news08.net/ads.txt

אלופות ליגה אזורית דן בכדורשת: שועלות רחובות

צלם אבי רז - אלופת ליגת דן 2018 קבוצת שועלות רחובות (1)

בתום משחק מורט עצבים גברה קבוצתו של דן שוורץ על טופ גנים מבת ים ובכך הפכה לאלופת הליגה באזור דן של איגוד הכדורשת

ביום רביעי שהיה התקיים באולם “עופר” בבת ים גמר ליגה אזורית דן של איגוד הכדורשת. באירוע נכחו קבוצות מבת ים, רחובות, ראשון לציון ונס ציונה. העבודה הקשה של השחקניות התנקזה לאירוע הגמר ולקרב בין ארבעת הקבוצות שהעפילו לגמר: פצקרשת רחובות, מג’יק טים בת ים, שועלות רחובות וטופ גנים ראשון לציון.

שני המשחקים המכריעים שוחקו במקביל כאשר זהות האלופה הייתה תלויה בתוצאות המשחקים – ובסיומם הוכרזו שועלות רחובות כאלופות הליגה האזורית דן בכדורשת. שועלות רחובות הגיעו עם יתרון קל, לאחר ניצחון במחזור הקודם על פצקרשת ומג’יק טים והיה ברור לכל כי ניצחון נוסף שלהן יבטיח את האליפות.

המערכה הראשונה הייתה לחוצה ומורכבת – והיא הסתיימה בניצחון של טופ גנים בתוצאה 22:20, במערכה השנייה טופ גנים הובילו 18:15 אך ברגע האחרון, שועלות רחובות עשו מהפך וניצחו 21:19. המשחק נכנס למערכה שלישית מורטת עצבים, כשביציע שחקניות פצקרשת מקוות לניצחון של טופ גנים שיכתיר אותן לאלופות. שועלות רחובות פתחו את המערכה בצורה פנטסטית ועלו ליתרון, אחר כך סיימו בתוצאה 15:11 ובכך הפכו לאלופות ליגה אזורית דן של איגוד הכדורשת.

ליאת פוגל, קפטנית הקבוצה אמרה בסיום: “אני רוצה להודות לשחקניות על העבודה הקשה והלחימה לאורך כל העונה, למאמן שלנו דן שורץ, לרכז הכדורשת ברחובות מר אלכס ברמכר, לחברה העירונית רחובות ולעומדת בראשה, יוספה חליבה על התמיכה”.

חגיגות העשור של איגוד הכדורשת הישראלי כבר בעיצומן ויגיעו לשיאן בתאריך ה-12.6.18, אז יתקיים אירוע האליפות של האיגוד ותוכרז הקבוצה המנצחת – אלופת המדינה בכדורשת נשים לשנת 2018.

(צילום: אבירז רז)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן