אלו המלאכים שחילצו תינוק בדימונה

דימונה: תינוק ננעל ברכב וחולץ בשלום ע”י מתנדבי ידידים • “כל חילוץ מחדש זו התרגשות עצומה”

דרמה ברחוב חטיבת גולני בדימונה  בעקבות דיווח על תינוק כבן שנה שננעל ברכב בשגגה לעיני הוריו.

עפרי מסטל, מוקדנית ידידים מפרויקט מעורבות חברתית ענתה לפנייה, לקחה פרטים והזעיקה מתנדבים לסייע. עדן פרץ, עמרם אוטמזגין, שלו משה שיטרית ושי הרינגמן, מתנדבי סניף דימונה, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוק בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

עדן מספר: “בדרך מהעבודה לכיוון הבית התקבלה קריאה של ילד נעול במרחק קצר ממני. יצאתי לכתובת והגעתי בתוך מספר דקות. התחלתי בפעולות פתיחת הרכב, כשמתנדבים נוספים מגיעים ומסייעים לי. בשיתוף פעולה מוצלח הצלחנו לפתוח את הרכב ולחלץ את התינוק. ההורים של התינוק שמחו מהמהירות שבה הגענו וחילצנו. משיחה עם ההורים מתברר שהם הניחו את התינוק במושב הבטיחות ולאחר שסגרו את הדלתות הופעלה הנעילה האוטומטית של הרכב. כל חילוץ מחדש זו התרגשות עצומה”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן