אלו המקומות בהם ניתן להדליק מדורת ל”ג בעומר בגדרה

מועצת גדרה מפרסמת את המיקומים בהם ניתן להבעיר אש ומדורות בל”ג בעומר, במסגרת הנחיות הבטיחות לקראת החג. לפי המועצה, אלו האתרים שהוכשרו לחגיגות ל”ג בעומר, על מנת לשמור על בטיחות החוגגים:

מגרש מכבי-גן ביל”ו
גוזלן/מאחורי גן המסוק, גבעת סיני, רחוב ראובן ליד מגרש הכדורגל גן הבנים, פינס פינת רבין מול בהר”ן, שכונת גולדה-ציונה צרפת שצ”פ 25, סוף רחוב יששכר-יהונתן, חניון כורכר בדרך ארץ, כניסה לרחוב לוע הארי, כניסה לרחוב עופרים. בתוך כך, על פי ההנחיות יש להיערך עם אמצעי כיבוי אש, הפיקוח העירוני והקב”טים היישובים בשיתוף המשטרה, יערכו סיורים למנוע פגיעה ברכוש הציבורי ע”י השחתה והבערה. ממועצת גדרה נמסר כי “נגד עבריינים יינקטו הליכים על פי החוק!”.

להלן הנחיות הבטיחות:
*יש להכין מראש אמצעים לכיבוי האש – הצטיידו בכמות מים המוקדשת למטרת כיבוי המדורה.
*אין לשרוף חומרים כגון פלסטיק, ניילון, צמיגים, בקבוקי פלסטיק ו/או פחיות.
*אין לשרוף עצים צבועים /מלמין/פורמייקה ועצים צבועים בצבע או לכה הפולטים לאוויר חומרים מסוכנים.
*אין להשליך למדורה ברזלים, זכוכית ואבנים – מוצרים אלו עלולים להתפוצץ מחומה של האש ולהוות סכנה.
*אין להשליך מוצרי אסבסט – שריפה של מוצרים אלו גורמים לשחרור חומרים מסרטנים באוויר.
*מומלץ לא לשבת קרוב מאוד למדורה ולא בכיוון העשן, בכך נמנע משאיפת פיח, ומזהמים נוספים.
*בסיום המדורה, הקפידו על כיבוייה המוחלט והשארת שטח מדורה נקי, אוספים את כל השאריות האוכל והפסולת משטח המדורה לתוך שקיות אשפה ומעבירים אותן למכולות האשפה הסמוכות.

מועצת גדרה: “חגיגות ל”ג בעומר מהוות מקור שמחה לילדים ולמבוגרים, שמירה על כללי הבטיחות הבסיסיים תבטיח הנאה לחוגגים ולתושבים שבקרבת המדורות ותגן על הסביבה. הקפידו על ההנחיות – שמרו על הבטיחות!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן