בתוכנית האירוח והראיונות המצליחה בישראל 'שבתרבות באר שבע' שתתקיים בשבת הקרובה, 04/01/25 ב-11:00 במשכן לאמנויות הבמה ישתתפו: חה"כ שלי טל מירון ממפלגת 'יש עתיד' יו"ר השדולה למען החטופים, חה"כ ד"ר צגה מלקו ממפלגת 'הליכוד' והפסיכאטר הראשי במחוז דרום של שירותי בריאות כללית ומנהל הבריאות המינית בסורוקה, מרכז רפואי אוניברסיטאי, ד"ר צחי בן ציון.
בחלק האומנותי תופיע להקת הבנות "סקסטה" עם מיטב הלהיטים.
התוכנית בהנחיית העיתונאית עינב קרנר.
הכניסה לאירוע חופשית!
◼️ הצטרפו לחדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








