news08.net/ads.txt

אלו הצעדים שסוכמו בישיבת מועצת מזכרת בתיה – כל הפרטים

לאחר ישיבת מועצת שנערכה במזכרת בתיה, הבוקר (שני) נפתח בית הספר של הקיץ לכיתות ז’-יב’. במקביל לכך ב-1.7 ייפתחו קייטנות ובתי ספר של הקיץ עבור ילדי הגנים ובתי הספר היסודיים למשך 3 שבועות. במושבה מציינים כי בנוסף וברישום נפרד, יפתח מחזור נוסף לילדי הגנים עד למחצית אוגוסט באמצעות מרכז קהילתי מפגשים.
 עיקרי ההחלטות מישיבת המועצה שהתקיימה אתמול בערב:
רכש מיגונית עבור מחלקת החינוך שתשמש גם את תושבי רחוב רוטשילד – 100,000 ש”ח.
רכש 30 ערכות אלחוטיות למצב מצוקה עבור גני הילדים – 80,000 ש”ח (המועצה ומשרד החינוך חצי חצי).
שדרוג גן “גפן” – בעלות של 80,000 ש”ח. התקציב כולו ממשרד החינוך. הבחירה בגן היא בהתאם לחוות דעת מקצועית של מחלקת החינוך והפיקוח.
רכש מחשבים למורים ולמורות – לכלל המורים והמורות ביסודי, והשלמה לאלה שלא קיבלו בתיכונים – 270,000 ש”ח בשיתוף עם קרן אתנה וברנקו וייס.
שיפוץ ושדרוג מועדון הנוער – 100,000 ש”ח.
שינוי מקום ההנצחה של רופא המושבה שימוקם בסמטה שבין רחוב דב שמיר לרחוב המייסדים. הנצחת חנוך פרקל ז”ל, אשר פעל כ- 20 שנים כחבר מועצה בהתנדבות ובתוכם שימש כ-10 שנים סגן ראש המועצה וממלא מקום. חנוך היה סמל של נתינה וחסד, אהבת האדם ועזרת לזולת. הכיכר ברחוב בגין בסמיכות לרחוב הרשקוביץ ולרחוב קלגרי – יקרא “כיכר חנוך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן