news08.net/ads.txt

אליאור עמר: אבטל את העלאת הארנונה המתוכננת בקרית מלאכי

יו”ר האופוזיציה בעיריית קרית מלאכי המתמודד לראשות העיר, מתחייב לעצור את העלייה המתוכננת בשנה הבאה: “התושבים כורעים תחת נטל יוקר המחייה שעולה בכל יום, בזמן שהעירייה מכניסה את ידה עמוק יותר ויותר לכיס של התושבים בכל שנה, מבלי שהיא משפרת את השירות ואיכות החיים שלנו”

תעריפי הארנונה שמשלמים תושבי קריית מלאכי צפויים לזנק דרמטית בעוד כחצי שנה, בכ-3%. מדובר בתוספת של עשרות שקלים בשנה בתעריפים עבור משק בית ממוצע בעיר.

לפי יו”ר האופוזיציה אליאור עמר המתמודד לראשות העירייה בקרית מלאכי, “בכך צפויים התעריפים להשלים העלאה של 30% בתוך שנים ספורות” לדבריו, “אחת ההחלטות הראשונות שאקבל תהיה לבטל את העלאת הארנונה הנוספת הצפויה, ובמקביל להפחית את הארנונה לעסקים קטנים בעיר”.

עמר: “תעריפי הארנונה מתעדכנים מידי שנה בהתאם לנוסחה שכוללת שילוב בין מדד המחירים לצרכן לעליית השכר הממוצע במגזר הציבורי. בשנים האחרונות עלתה הארנונה מידי שנה. בשנה הנוכחית עלו התעריפים ב-1.3 אחוזים, וזאת למרות שמועצת העיר אישרה הצעת החלטה שהגשתי, לפיה התעריפים לא יועלו. הסיבה: פקידי העירייה לא הגישו את החלטת המועצה למשרד הפנים. בישיבת התקציב שהתקיימה בדצמבר האחרון התעמתי עם ראש העירייה על רקע עובדה זאת ותקפתי אותו בחריפות, בטענה כי מדובר במחדל שערורייתי שבגללו התושבים משלמים ביוקר.

עוד הוסיף: “התושבים כורעים תחת נטל יוקר המחייה שעולה בכל יום, בזמן שהעירייה מכניסה את ידה עמוק יותר ויותר לכיס של התושבים בכל שנה, מבלי שהיא משפרת את השירות ואיכות החיים שלנו”. עמר הוסיף כי “בשנה האחרונה תושבי קריית מלאכי משלמים בממוצע 900 ש”ח יותר בארנונה מכפי ששילמו לפני שמונה שנים. חייב לעצור את זה וזו תהיה ההחלטה הראשונה שנקבל בע”ה אחרי שהציבור ייתן בנו את אמונו”.

לדבריו, בכוונתו להפחית גם את הארנונה לעסקים קטנים שגודלם עד 150 מ”ר. “תעריפי הארנונה לעסקים בעיר גבוהים ביחס לשירות שהעסקים מקבלים”, הסביר. “התכנית שלנו משלבת בין שני מטרות עיקריות: פחות מיסים מצד אחד, הרבה יותר שירות מצד שני. המרכזים המסחריים בעיר הוזנחו במשך שנים, ואני שמח שעכשיו לקראת הבחירות שיפצו אותם, אבל לצד זה צריך להפוך את המרכז לתוסס הרבה יותר, כי מסחר תוסס הוא תנאי לקיומה של עיר מתפתחת וצומחת. נביא תחרות לביג בקסטינה על ידי כך שנהפוך את רחבת העירייה והמרכזים המסחריים האחרים בעיר לעמוסים בפעילויות עירוניות, אירועים ומופעים קטנים וגדולים. כך כולם ירוויחו: גם התושבים וגם הסוחרים”.

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן