אלימות בחטיבת הביניים: במהלך קטטה, משך תלמיד באוזנו של תלמיד אחר שהובהל על ידי הוריו לבית החולים. בלום: “ויכוח רגיל של ילדים”

מלול|רחמים מלול|זהר בלום

האלימות בקרב אוכלוסיית בני הנוער בעיר אינה פוסקת. ל”רחובות היום” נודע כי בעיצומו של יום הלימודים התקוטטו שני תלמידים מחטיבת ביניים בעיר, במהלכה נחבל אחד מהם הוריו הזמינו ניידת משטרה, שחדרה אל שטח בית הספר ללא אישור והחלה לחקור את האירוע.

על פי הדיווח, הקטטה התרחשה מסיבה שאינה ברורה לאחר שאחד הילדים מהחטיבה הצעירה התנכל לתלמיד אחר בכך שמשך לו את האוזן. צוות של מד”א אשר הוזעק למקום בחן את הכאב ופראמדיק קבע כי לא מדובר בדבר המצריך הובלה לבית החולים. עם זאת, הורי התלמיד שהגיעו אל בית הספר ולקחו אותו אל בית החולים הזעיקו כוחות משטרה בכדי שיבדקו את האירוע.

הנהלת בית הספר כועסת על התנהלות המשטרה באירוע  השוטרים נכנסו אל המוסד החינוכי בניגוד לנוהלים
הנהלת בית הספר כועסת על התנהלות המשטרה באירוע השוטרים נכנסו אל המוסד החינוכי בניגוד לנוהלים

בית הספר זועם על התנהלות המשטרה באירוע, שכן השוטרים נכנסו אל שטח מוסד הלימודים ללא אישור – מה שאסור על פי חוק. מנהל בית הספר עדכן בו ברגע את מחזיק תיק החינוך, זהר בלום, אודות האירוע החריג. הילד התוקף – ברח, פרטיו נמסרו למשטרה ובלשי הנוער יביאו אותו לחקירה. התלמיד הפצוע מסר את גרסתו לשוטרים ולאחר מכן, כאמור לעיל נלקח לקבלת טיפול רפואי בבית החולים קפלן.

זהר בלום, אישר את דבר האירוע ומסר בתגובה: “אכן היה אירוע בו שני ילדים התווכחו בחצר, אשר נגרר לאלימות פיזית. הפראמדיק שהגיע אמר שאין כלום לילד, חד משמעית. בסך הכל שני ילדים רבו ולכל אחד היו טענות כלפי השני, ויכוח רגיל של ילדים. עם זאת, לכל נושא האלימות אני מתייחס בחומרה ונפעל באפס סובלנות. גם המנהל של בית הספר, שעושה עבודה מצויינת, מתייחס לזה באפס סובלנות, העובדה היא שבית הספר הזה נחשב לשקט מבחינת אלימות. המקרה כמובן נבדק לגופו”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן