news08.net/ads.txt

אלימות במרכז לבריאות האישה ברמלה

האירוע התרחש במרכז לבריאות האשה בכללית

מקרה אלימות חמור התרחש הבוקר כלפי רופא במרכז לבריאות האישה ברמלה.

צעירה שהגיעה למרכז התפרצה מספר פעמים לחדרו של הרופא בשעה שהעניק טיפול למטופלת אחרת. כשהרופא יצא מחדרו היא תקפה אותו באגרופים באמצעות חפץ מתכתי. הרופא נפצע בפניו ופונה לטיפול בבית החולים אסף הרופא. המשטרה הוזמנה למקום.

אלי כהן, מ”מ מנכ״ל כללית: ״רק לפני יומיים הזדעזעה המדינה כולה מתקיפת רופא ילדים בבית חולים. לצערי, גם הבוקר אנו מתמודדים עם תופעה בלתי נסבלת של תקיפת צוותים רפואיים. אנו פועלים מול כל הגורמים הרלוונטיים כדי להחמיר את הענישה למקסימלית. הערכתי הרבה לצוותים המסורים שלנו שמתמודדים עם אלימות קשה״.

ההסתדרות הרפואית מכנסת בשעה זו דיון מיוחד העוסק בהשבתה אפשרית של המערכת

מההסתדרות הרפואית נמסר: יומיים לאחר תקיפת רופא הילדים בבית החולים סורוקה, אירע היום מקרה חמור נוסף במהלכו מטופלת במרכז לבריאות האישה של שירותי בריאות כללית ברמלה תקפה רופא באמצעות אגרופן ממתכת ובעטה בראשו. הרופא נחתך בפניו ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שמיר.

“הבהרנו מראש שהשביתה של אתמול בסורוקה היא רק שביתת אזהרה, והנה היום אין לנו ברירה אלא לשקול בכובד ראש השבתה של מערכת הבריאות כולה, כדי שמישהו שם בממשלה יתעורר וישים סוף להפקרות הזו”, מסר פרופ’ חגי זמן קצר לפני כניסתו לדיון”.

פרופ’ חגי מזכיר כי המאבק בו פתחה ההסתדרות הרפואית כבר הביא למספר צעדים חשובים בתקופת הממשלה הקודמת לרבות הקמת נקודות שיטור בחדרי מיון והתחלת חקיקה להחמרת הענישה, אולם כעת מוכרחים להשלים את המהלכים בעניין לאלתר. לדבריו, המקרים האחרונים הוכיחו שלא די בנקודות שיטור בחדרי מיון, וכי יש לחזק משמעותית את מערכי האבטחה בכל מוסדות הבריאות.

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן