אלימות מילולית ופיסית בין הורי תלמידים מבית ספר “נבון” שבשכונת רחובות ההולנדית

אשה

החינוך נגד אלימות מתחיל מהבית ולפיכך כיצד ניתן להאשים קטטה בין ילדים כשהורים בעצמם מתנהגים באופן אלים? אל מול עיני תלמידים, בהם ילדיהם, בבית הספר “נבון” שבשכונת רחובות ההולנדית גידפו הורים זה את זה והגיעו לכדי תקיפה והגשת כתב אישום.

לפני כחודשיים, בשלהי חודש אפריל אירעה התקרית בין שני ההורים כאשר על פי פרטי המקרה שהתרחש בשעה 11:45, אימו של תלמיד הגיעה לבית הספר ובעודה מחנה את הרכב הבחינה בתושב השכונה שהחנה על מעבר החציה, היא ניגשה אליו והעירה לו – אך לא ציפתה לתגובה זועמת מצידו.

הנהג (בן 59) החל לגדפה ולאיים עליה. מתוך כתב האישום עולה כי אמר לה: “עופי מפה אני אפרק אותך. מה את שמאלנית?”. היא השיבה: “אתה על סמים? מה עובר עליך?”. הויכוח החריף והנהג יצא מהרכב: “חכי, חכי, אני אטפל בך”. בתגובה שלפה האשה את הנייד שלה והחלה לצלם את רכבו של הנהג המאיים. משהבחין בכך הוא התקדם לעברה באומרו “מה את רוצה שאני אוציא לך את העיניים?” תוך שהוא מכה אגרוף בפניה בידו הימנית.

תחנת משטרת רחובות

הנהג הלך אל בית הספר בעוד האם ממשיכה לצלם אותו, השניים הגיעו עד לכניסה לכיתות ולעיני הילדים איים שוב. בדרכה חזרה עצרה הגברת בתחנת משטרת רחובות והגישה תלונה. כעת מתמודד האדון עם כתב אישום ובו סעיפים של איומים, תקיפת סתם וניסיון תקיפה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן