news08.net/ads.txt

אליפות ישראל בשחמט נפתחה בקרית עקרון – התושבים מוזמנים

היום (ראשון) נפתחה אליפות ישראל של איגוד השחמט הישראלי. האליפות בה משתתפים מבכירי עולם השחמט הישראלים, אלופי ישראל ואירופה בעבר ובהווה מתקיימת לראשונה זה שנים רבות ולראשונה בקריית עקרון. ראש המועצה, חובב צברי בירך, סיפר על ההיסטוריה של קריית עקרון לאורחים והזמין את ילדי היישוב להגיע ולצפות בתחרות.
ראש המועצה, חובב צברי: “שמחתי להיות נוכח במעמד פתיחת אליפות ישראל בשחמט אשר יצאה לדרך הבוקר ותתקיים שבוע ימים ביישובינו, זאת לאחר שנים בהן לא התקיימה האליפות, הוחלט על ידי איגוד השחמט הישראלי להחזיר עטרה ליושנה ובשיתוף פעולה בין האיגוד למועצה יצאנו לדרך. אני רוצה להודות ליו”ר האיגוד, צביקה ברקאי ומנכ”ל האיגוד, גיל ברוחובסקי, שראו לנכון לקיים תחרות חשובה שכזו ביישובינו.  מזמין אתכם – תושבי המועצה ואת ילדי היישוב להגיע ולהתרשם ממשחק ספורטיבי, מעניין, מחכים ומרתק כל יום במהלך השבוע הקרוב בין השעות 10:00 ל-15:00. במתנ”ס שבשבט”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן