news08.net/ads.txt

אליצור יבנה בדרך לארצית; אורי קוקיה מונה למאמן הקבוצה

אליצור יבנה
מכבי רעננה השלימה אמש סוויפ עונתי על אליצור יבנה ופתחה את הבית התחתון ברגל ימין. היבנאים סבלו מערב רע מחוץ לקשת במשחק אותו ירצו לשכוח. החניכים של יניב בורגר נקלעו לפיגור דו ספרתי כבר ברבע השני ומכאן נאלצו לרדוף אחרי הביתיים ללא הצלחה רבה.

הפתיחה הייתה שקולה ולאחר 5 דקות הלוח הראה 8:8. מכאן, הקבוצה של יוסי בונן יצאה לריצת 4-14 וסגרה את הרבע הראשון ביתרון 22:12. המומנטום של המקומיים נמשך גם ברבע השני והם השלימו ריצת 8-24 בדרך ליתרון 32:16. יניב בורגר לקח פסק זמן והקבוצה שלו חזרה טוב יותר, אלא ששלשות של ג’ק פמברטון ואנטינו ג’קסון העניקו לעירוני ‘יובלים’ רעננה יתרון 24:40. המארחת המשיכה בהגנה האגרסיבית שלה וירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 30:47. לא הרבה השתנה ברבע השלישי – אליצור יבנה פתחה טוב עם דניאל מולינגס ואלעד הופמן, אך שלשות של גל שטרנברג, אופק מלכה ורום קורנליוס קטעו את המומנטום. בסוף הרבע השלישי 48:68 לעירוני ‘יובלים’ רעננה. לא הרבה השתנה ברבע האחרון בדרך לניצחון מקומי מרשים וסוויפ עונתי על אליצור יבנה.

קלעו לאליצור יבנה: פרנק האסל (13 ריבאונדים) 22 נק’, דניאל מולינגס ואלעד הופמן 12 נק’ כ”א, סול לשם 9 נק’.

אמש, לאחר הפסד החוץ ברעננה הודיע המאמן יניב בורגר על כוונתו לבצע זעזוע למען הקבוצה ולסיים את תפקידו. יניב אמר הבוקר כי “אני רוצה להודות להנהלה ולשחקנים, הצטרפתי לפני מספר חודשים לתוך עונה מאתגרת במהלכה נתקלנו בהרבה קשיים ופציעות. במסגרת השינויים שנעשו לאחרונה החלטתי לבצע שינוי נוסף ולסיים את תפקידי כמאמן. אליצור יבנה הוא מועדון מעולה שראוי להישאר בליגה ואני מאחל להם הרבה בהצלחה”.

אורי קוקיה אימן עד לאחרונה את עירוני רמת גן מהלאומית ולפני כן שיחק שנים ארוכות בליגת העל. קוקיה, יליד יבנה שיחק לפני כשלוש שנים במדי אליצור יבנה בלאומית והוא שב אליה כעת כמאמן ראשי. אורי קוקייה נפגש הבוקר עם הנהלת אליצור יבנה ומחר יעביר את האימון הראשון שלו ביבנה: ״אני שמח מאוד לחזור למקום שבו התחלתי לשחק כילד צעיר. כולנו יחד נעשה את המקסימום על מנת להשאיר את הקבוצה בליגה הלאומית״.

שאול דוד, יו”ר הנהלת המועדון אמר כי “ראשית אנו רוצים להודות למאמן יניב בורגר על עבודתו בקבוצה ומאחלים לו הצלחה. יניב קיבל את הקבוצה באמצע העונה ועשה כל שביכולתו. קיבלנו את בקשתו ואנו מאד מעריכים את החלטתו הנובעת נטו מטובת הקבוצה”.

לגבי המאמן החדש נמסר מהנהלת הקבוצה כי “יש לנו הכרות ארוכת שנים עם אורי קוקיה. מדובר באישיות יוצאת מן הכלל, איש כדורסל שמחובר ליבנה ואנו מאמינים שהוא יוביל את הקבוצה קדימה. למרות התקופה הלא טובה אנו מאמינים ביכולתו לחולל שינוי ולהצעיד את הקבוצה להצלחה”.

עד לתום העונה נותרו עוד חמישה משחקים כאשר נכון להיום הקבוצה מדורגת במקום המוביל לירידה ועל מנת לשרוד היא חייבת לנצח לפחות שלושה משחקים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן