news08.net/ads.txt

אלירן סוויסה מעידן 2000 בקרית גת קיבל קנס נוסף ונתקע עם סחורות | בואו נעזור לו!!!

אלירן סוויסה, הזכיין של עידן 2000 בביג קרית גת רוצה בסך הכל להביא פרנסה הבייתה. הוא מבקש לשהות בחנות, לתת שירות ולהעניק לילדים ולהוריהם חוויית קניות כמו בעבר. אולם בשל ההנחיות והמגבלות הדבר לא מתאפשר. התוצאה: סחורות רבות שתקועות בחנות, והפסד כספים רבים.

“כבר חמישה שבועות אנחנו סגורים והמצב כבר קשה מאוד. אנחנו לפני חג פורים, נערכנו עם סחורות מראש והשקענו המון. אין לנו פיתרון איך למכור את זה למרות שיש ביקוש”, הוא אומר הבוקר לחדשות 08.

בראיון שהעניק ל’דה מארקר’, סיפר “לפני שעה סגרתי את החנות אחרי שקיבלתי קנס. אתמול קיבלתי הוראה משוטר אחראי לשים שולחן בכניסה ולמכור סחורה בטייק אוואי. היום באה שוטרת אחרת ואמרה לי שזה אסור ונתנה לי קנס. יכולתי להכניס לקוחות לחנויות מאחורי וילונות כמו שעושים אחרים ולא לחטוף קנסות. למרות זאת בחרתי לא להתחבא, אבל המדינה מלמדת אותך להיות גנב”.

 

רוצים לסייע? כנסו לאתר עידן 2000 בקרית גת – בלחיצה כאן או חייגו 086882000

אגב, זו אינה הפעם הראשונה שסוויסה מקבל קנס. גם בסגר הקודם הוא ספג אחד כזה. בפעם הקודמת הוא פתח את החנות ולאחר 20 דקות קיבל את המכה הכספית. לדבריו, “מהבוקר השוטרים מטיילים פה במרכז בלי סוף – עושים הלוך וחזור. אמרתי לשוטרים שבאו אליי שילכו לחלק קנסות לכל המתקהלים מחוץ לחנויות. מחוץ לחנות אחרת עומדים 30 איש, אבל להם לא נותנים דו”חות כי יותר קל להם להתמודד עם בעלי העסקים מאשר עם האזרחים”.

“ביג הודיעו לשוכרים שהם גובים דמי שכירות כרגיל, גם אם אתה לא פותח את החנות. גם תשלומי הארנונה והחשמל מועברים כרגיל – אז איך אני אמור לשלם על כל זה? מה אני אעשה עם כל התחפושות שהזמנתי ולא אמכור? אני אצטרך לזרוק אותן לפח. אני גם מבין את ביג כי גם הם לא גבו שכירות חודשים ארוכים. המצב פשוט קטסטרופה. אני מדבר עם בעלי עסקים אחרים פה והם עם נזקים נפשיים מאוד קשים מהתקופה הזאת”.

רוצים לסייע? כנסו לאתר עידן 2000 בקרית גת – בלחיצה כאן – והזמינו מהמבצעים או המוצרים שבאתר. כך למעשה נעזור לעוד בעל עסק לעבור את התקופה הזו, נסייע להניע את הכלכלה בעיר ובעיקר נצליח לנצח את השלכות הנגיף.

טלפון עידן 2000 ביג קרית גת 086882000

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
קריית גתי
קריית גתי
3 years ago

עם המחירים המובקעים שאתה לוקח על כל מוצר שטות של ילד לא נורא אם תחזיר קצת אם לא לנו לפחות למדינה

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
קריית גתי
קריית גתי
3 years ago

עם המחירים המובקעים שאתה לוקח על כל מוצר שטות של ילד לא נורא אם תחזיר קצת אם לא לנו לפחות למדינה

דילוג לתוכן