אלי אסקוזידו: “התחייבנו לכל העובדים, שנשאיר להם את הקופות הפנסיונריות”

פרויקט פסח 2020 | חג הפסח, המסמל חירות, נפתח בצל נגיף הקורונה והערב – נקיים ליל סדר מיוחד בו הגרעין המשפחתי שר מסביב לשולחן, עם כוס היין המחכה לבואו של אליהו הנביא. לכבוד כך, במערכת חדשות 08 שמחים לברך אתכם, תושבי נחל שורק, בהקדשה מיוחדת וחמה של ראש המועצה, אלי אסקוזידו.

“אף אחד בעולם לא התכונן לתרחיש של מגפת הקורונה, כפי שהוא קיים היום”, אומר אסקוזידו. “יחד עם זאת, כנראה שהחושים שלנו במועצה, והיכולות שלנו מעבר לכל דמיון כי מלכתחילה נערכנו לכך, עשינו הזמנות של מסכות, חליפות לחולי קורונה, שנהיה מוכנים, וכשהתברר שהמדינה הולכת לקראת אירוע חריג, במוצ”ש כינסתי ישיבה עם כל הגופים הרלוונטים, והחלטנו להקים מערך שלם שעבד מהיום הראשון, בו כל עובדי המועצה, יצאו לחל”ת. התחייבנו לכל העובדים (450), שנשאיר להם את הקופות הפנסיונריות –  ז”א שלא יפגעו, ושהם יחזרו בע”ה דאגנו להקים קופה של 200 אלף ש”ח שמתוכם נשלים את ההפרש, בין הנטו שהם קיבלו מביטוח לאומי לבין הנטו שאנו נותנים. בנוסף, את כל הטיפול מול שירות התעסוקה המועצה עשתה בצורה מרוכזת, הגעתי עד מנכ”ל ביטוח לאומי, ולשירות התעסוקה, ודאגנו לפני החג לבדוק אם העובדים קיבלו מקדמות. ברמת השירותים, הבנו שעקב המצב לא נוכל לספק זאת עקב ההנחיות, אך יחד עם זאת הקמנו אולפן במרכז הצעירים, ובו אנו משדרים כל יום מהבוקר עד הערב, לילדים, מבוגרים. נתנו ערוץ פתוח שכולם יוכלו ללמוד ולהעביר את הזמן. בנוסף, עוד לפני שהוחלט להסתובב עם מסיכות, רכשנו וחילקנו לכל התושבים, מכרנו אותם פחות מהמחיר עלות. הזמנו גם מסין מסיכות שקופות (10,000), יגיע לארץ אחרי החג ונחלק לתושבים וכך יחסוך מעצמו להידבק. כמובן המשכנו את כל נושא הטיפול בגינון, פינוי הגזם, החלפת פחים ואנחנו מדוגמים לקראת פסח, כך שיהיה נקי ושמח. אני דואג לתת שירות אישי לכל תושב – כל אחד שצריך בדיקות, אני באופן אישי מתאם מול מד”א או קופות חולים, ויודעים שיש כאן אוזן קשבת. יש לנו במועצה כ-11 חולי קורונה, אנחנו מטפלים בכולם ודואגים שישארו בבית. כמו כן המחלקה הסוציאלית עובדת – חילקנו מוצרי מזון, תלושי מזון לחד הוריות, האנשים המוכרים לרווחה”.

לקראת החג אמר: “אני מאחל לתושבים היקרים, חג פסח בריא וכשר. תמיד איתכם, הפלאפון שלי פתוח 24 שעות ביממה לכל צורך!. אני חושב שהאחדות שלנו והקהילתיות, ינצחו את הקורונה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן