news08.net/ads.txt

אלי אסקוזידו קבע: ילדי נחל שורק יחזרו ללימודים מה-1.11

אלי אסקוזידו ראש מועצה אזורית נחל שורק: “מתוך דאגה אמיתית לשלומם הרגשי והחברתי של התלמידים, שנמצאים כבר מעל חודש בבתים, החלטנו להחזיר את כל תלמידי כיתות א-ד ,בכל בתי הספר במועצה ללימודים כבר מיום ראשון הקרוב”.

 

עוד הוסיף: “הלמידה תתקיים בכיתות מפוצלות, חמישה ימים בשבוע, חמש שעות כל יום.  חלונות הכיתה ישארו פתוחים והמורים והתלמידים כולם (מכיתות א) ידרשו לעטות מסכות במהלך היום.  מבחינת הסעות – על מנת לצמצם ככל הניתן את אפשרויות ההדבקה והבידוד אנו נמליץ לכם ההורים להביא את ילדכם לבתי הספר בבוקר באופן עצמאי להקטנת החשיפה לתחלואה.  בחזרת התלמידים בצהריים נבנה תוכנית מותאמת להקטנת מספר התלמידים בכל הסעה, עי פיצול ההסעות למספר סבבים.

הורים יקרים – ההחלטה להחזיר את התלמידים ללימודים באופן מלא אינה פשוטה! ההחלטה אומנם כפופה לכללי משרד החינוך והבריאות אך כראש מועצה אני לוקח על עצמי אחריות גדולה וזאת מתוך הבנה מלאה לחשיבות הרגשית, החברתית והחינוכית שיש לבית הספר על התלמידים וכן מתוך רצון לאפשר גם לכם ההורים אוויר לנשימה ואפשרות לחזור לעבודה.
אך כדי שהמהלך הזה יצליח צריך את שיתוף הפעולה המלא של כולכם בהקפדה על ההנחיות וכללי משרד הבריאות. פתיחת בתי הספר מוסדות החינוך תלויה רק בנו ובשמירה שלנו על מועצה ירוקה.
בואו נעשה זאת יח”ד.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן