news08.net/ads.txt

אלי לנקרי: “אילת יכולה להידרדר מהר מאוד להתפרצות מסוכנת”; הוצע מתווה מיוחד להחזרת התיירות בעיר

סגן ראש עיריית אילת, אלי לנקרי, התייחס הערב (שלישי) לגבי הספקולציות בימים האחרונים באשר לשיעורי התחלואה בקורונה באילת: “החלטתי להציג לכם את נתוני האמת כפי שהם מתוך אתר משרד הבריאות נכונים להיום בבוקר”. מתווה מיוחד יוצג לפתיחתה של העיר לתיירות ולהחזרת הפעילות הכלכלית.
לנקרי הציג גרפים  ובהשוואה שערך בין עשרות הערים הגדולות והבינוניות בישראל, במדדים החשובים והמובילים שבהם משתמש משרד הבריאות לקביעת מצב התחלואה והדירוג של הערים, אילת לרוב במצב הטוב בישראל. וכל זאת אחרי 3 חודשים שהעיר אירחה מאות אלפי תיירים בכל חודש. “הנתונים הללו אינם מקריים והם תוצאה של הפעולות הרבות שנקטנו בהם בתכנית ״העיר הירוקה״, אבל הם בעיקר, בזכותכם התושבים! בזכות האחריות שאתם מגלים והמשמעת העצמית שלכם”. באותה נשימה, לנקרי מתריע כי השאננות יכולה להוביל את אילת לעלייה דרמטית בתחלואה: “אילת יכולה להידרדר מהר מאד להתפרצות מסוכנת!!! אנא מכם המשיכו להקפיד בשמירה על הכללים ולהישמע להנחיות הסגר”.
בעקבות כך, נתונים אלו אפשרו לעיריית אילת  לפנות למקבלי ההחלטות במדינה, ולהציג להם מתווה מיוחד לפתיחתה של העיר לתיירות ולהחזרת הפעילות הכלכלית בכל העיר, ובכך לנסות ולמנוע משבר כלכלי קשה, ארוך וממושך. המתווה שהוצע מבוסס בין היתר על ביצוע בדיקות מהירות בדרך ובכניסות לעיר (בדיקות שמוביל ומאשר משרד הבריאות בימים אלו ממש ושעד כה לא היו מאושרות) מבטיח את האיזון העדין והדק שאנו מנסים לפעול לפיו, בין הביטחון הבריאותי של התושבים והתיירים, והביטחון הכלכלי של תושבי העיר והעסקים שלה.
אלי לנקרי: “אני רוצה לקוות שנצליח להעביר את המתווה ולפתוח את העיר בהקדם האפשרי. אנו משקיעים בזה מאמץ גדול ונאבקים על כך. מקווה שנוכל להיות אנשי בשורות בהקדם. ובהזדמנות הזאת, אני קורא לכם ללכת ולהיבדק בדרייב אין לבדיקות קורונה שהקמנו עם פיקוד העורף ומד״א. לא נדרשת הפניית רופא. רק תעודת זהות. בריאות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן