news08.net/ads.txt

אלי לנקרי: “אילת שומרת על בריאותה כבר ימים ארוכים, אך אל לנו להיות שאננים”

על רקע המקרה שארע בשבוע שעבר, במסגרתו הגיעה לאילת עובדת זרה הנושאת את הנגיף החדש, ברך ראש העירייה – אלי לנקרי את צוותי משטרת מרחב אילת על האיתור המהיר ואת פיקוד העורף על החקר האפידמיולוגי המקיף ואמר: “האחריות האישית והמשמעת העצמית של כולנו, הובילו לכך שאילת שומרת על בריאותה כבר ימים ארוכים, אך אל לנו להיות שאננים. המפתח לבלימת גל התחלואה הבא הוא בחיסון כל המשפחה”.

עם גילוי זן הקורונה החדש (אומיקרון), נערכת עיריית אילת להמשך שמירה על שיגרה בריאה באילת לצד אירוח נופשים, כנסים, פסטיבלים ואירועים בינלאומיים. המשטרה הגבירה את האכיפה בגין הפרות בידוד על ידי בדיקות אקראיות בכניסה לעיר לצד המשך אכיפה בגין עטיית מסיכה, תו ירוק ובדיקת מבודדים/מאומתים.

ראש העירייה כינס את קבינט הקורונה העירוני והנחה את צוותי החינוך להמשיך ולעודד חיסונים בקרב ילדים. כיום כמעט 100% מבני ה 50+ וכ 95% מבני 16 ומעלה, מחוסנים. חלקם עדיין בהמתנה למנת החיסון השנייה והשלישית. מקרב הילדים בני ה 12-15 מחוסנים במנה הראשונה 66% ועתה נדרש מאמץ להקדים ולחסן את כל הילדים מגיל 5 ומעלה. עם היציאה לחופשת חג החנוכה קיבלו כל תלמידי גני הילדים ובתי ספר היסודיים בדיקות אנטיגן, אותן יבצעו בערב יום שני (6.12) לפני החזרה ללימודים ביום שלישי.

מעיריית אילת נמסר כי “לקראת אירוע מיס יוניברס הבינלאומי, שיתקיים באילת ב 12.12.21, פועל לנקרי מול הגורמים במשרד הבריאות והתיירות למציאת הדרכים שיבטיחו שיגרה בריאה באילת לטובת תושבי העיר והנופשים בה. במקביל נמצאים גם ארגון מיס יוניברס וההפקה הישראלית, בקשר ישיר עם משרד הבריאות והרשויות כדי להבטיח את המשך קיום התחרות בישראל בצורה הבטוחה והבריאה ביותר בהתאם למדיניות התו הירוק. יצוין כי מרבית מהמתמודדות כבר נחתו בישראל היישר לבידוד וההפקה ערוכה להתמודד עם כל שינוי שיידרש לקיום התחרות ולטובת שידור האירוע ל 600 מיליון איש ברחבי העולם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן