news08.net/ads.txt

אלי לנקרי: “בכל עיר קיימים עסקנים פוליטיים, בעלי אינטרסים וקבוצות לחץ. אילת איננה חריגה בעניין הזה; מדובר בכרישים”

בעוד חמישה ימים, בעשרה באוגוסט, ייערכו הבחירות המוניציפליות לראשות העיר אילת. מי שייבחר בין ארבעת המועמדים, יכהן בשנתיים הקרובות כראש העיר במקומו של מאיר יצחק הלוי, חבר הכנסת הטרי מטעם “תקוה חדשה”. אתמול פרסם ממלא מקום ראש העיר, אלי לנקרי רשומה ארוכה ברשת החברתית ובו כתב “אינני יכול לשתוק עוד. אני איש מקצוע חברים. לא פוליטיקאי קלאסי. את זה אתם כבר יודעים. לא צמחתי מעסקנות ופוליטיקה זולה. עבדתי קשה ובהתמדה במשך שנים ומאחורי הקלעים. לצערי, הגיעה העת לחשוף את תושבי אילת ללחצים ולקרב האדיר שמתחולל כאן מאחורי הקלעים, תחת מעטפת “מחנה השינוי” כביכול.

“מחנה השינוי הם קוראים לעצמם. איזה פייק. מול כל השקרים והספינים שהם מנסים להאכיל אתכם בחודש האחרון, אני מציג את כל האמת על מה שקורה כאן מתחת לפני השטח ועל מה שעוד עלול לקרות אם החבורה הזו תשתלט על העיר”.

לאחר מכן ציין לנקרי: “אתם מכירים אותי. כל מילה שאני מוציא מהפה מדודה ושקולה. במשך מערכת בחירות שלמה לא פציתי פה על מה שמתחולל כאן. נזהרתי בכבודם של אנשים, לא שמעתם ממני מילה אחת שלילית כלפי המתמודדים האחרים. רק על עצמי לספר ידעתי, כך נהגתי בכל החודש האחרון. אבל אילת יקרה לי. שבוע לבחירות, ואילת בסכנה אדירה של חזרה לתקופות נוראיות. אתם יודעים על מה אני מדבר. אני לא מגזים.

בכל עיר בישראל קיימים עסקנים פוליטיים, בעלי אינטרסים וקבוצות לחץ. אילת איננה חריגה בעניין הזה, לצערי. זו עובדה. אממה? שנים של עבודה קשה למענכם מאחורי הקלעים, לימדו את בעלי האינטרסים באילת שאין להם מה לגשת אלי, לנסות אותי, להתעסק איתי או לפתות אותי. ככה אני. יושר ויושרה מעל הכול.

עכשיו, צריך להבין: לא מדובר באנשים “חלביים”. זה לא משחק ילדים פה. מדובר בכרישים שמחכים להזדמנות הראשונה שאילת תיפול בידי ראש עיר שיתפקד כמו בובה על חוט. וההזדמנות הזו הגיעה. חלקם סוחבים אחריהם לא מעט אנשים שתלויים בהם, לפעמים אפילו מאות אנשים. חלקם נלחמים בי בגלוי – חלקם באופן מוסתר ובצביעות גדולה. מדובר באנשים שיעשו הכל כדי שאני לא אבחר לראשות העיר. כשאני אומר הכל – אני מתכוון לזה: ה-כ-ל. אני לא חושש לשים את זה על השולחן.

האנשים האלה באמת “מחפשים שינוי”? הם “יביאו את השינוי”?! אם זה לא היה מפחיד – זה היה מצחיק. לא שינוי הם מחפשים. הם מחפשים שליטה בראש עיר ומימוש האינטרסים שלהם. תעשו גוגל קצר ותבדקו מה קרה לערים שראש העיר שלהן היה בובה. קריסה מוחלטת. במשמרת שלי זה לא יקרה. הם יודעים שאצלי הם יכולים לשכוח מזה. זה או אני – או ראש עיר בובה על חוט. זה או אני – או עסקנים אינטרסנטיים. זה או אני – או קבוצות לחץ קטנות בעיר שלא מייצגות את הרוב המכריע, המדהים והיפה של האילתים.

כל הגורמים שציינתי יחזיקו את הבובה שתשב בלשכת ראש העיר במקום רגיש מאוד. ואני עומד מאחורי כל מילה שאני כותב לכם. 5 ימים לבחירות – ואני קורא מכאן לתומכים הרבים שלי שמציבים אותי במקום ראשון בכל הסקרים: לייקים, שיתופים וסטוריס בפייסבוק זה אחלה, אבל זה לא מביא ניצחון. ניצחון מביאים ברגליים, באחוזי הצבעה גבוהים. הצד השני יעשה הכל כדי להרדים אתכם ולנצל את ההזדמנות לעקוץ את אילת המדהימה שלנו. העסקנים שלהם רק מחכים לרגע הזה. צאו, תצביעו, תכריעו. המומנטום שלנו חזק. אפשר וצריך לנצח את כל החבורה הזו ובסיבוב ראשון. והטוב ינצח.

התגובות לא איחרו לבוא >>

לתגובות מהרשת בעד אלי לנקרי לחצו כאן | לתגובות מהרשת נגד אלי לנקרי לחצו כאן

| לפוסט שפרסם לנקרי לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן