אלי לנקרי: “העלייה בתחלואה עלולה לדרדר אותנו חלילה להפיכתה של אילת לעיר כתומה או אדומה”

ייתכן ויש מי שמנסה להסתיר את נתוני התחלואה בעקבות נגיף הקורונה שחדר בחוזקה לאילת – זאת לעומת סגן מ”מ מקום ראש עיריית אילת, אלי לנקרי, שפותח את הפה היום (שישי) ומביע דאגה רבה נוכח העובדות. “נתוני התחלואה בעיר בשבוע האחרון אינם טובים ויש לנו עלייה משמעותית ומדאיגה”, כתב ברשומה בפייסבוק.
“הבשורות הטובות הן שאילת מוגדרת ומדורגת עדיין כעיר ירוקה בתכנית הרמזור של פרופ׳ גמזו, אבל חשוב לציין שלאחר שלושה שבועות רצופים של ירידה במספר הנדבקים ושמירה על שיעורי תחלואה נמוכים מאד, בימים האחרונים אנו עדים כאמור לעלייה מדאיגה מאד במספר הנדבקים שעלולה לדרדר אותנו מהר מאד במדרון החלקלק להתפרצות קשה שתסכן את בריאותכם התושבים ובריאות התיירים וחלילה להורדת הדירוג של אילת והפיכתה לעיר כתומה או אדומה שהמשמעות יכולה להיות קשה ביותר לכלכלת העיר”.
“אני פונה אליכם בכל לשון של בקשה”, כתב לנקרי, “אנא שימרו על ההנחיות בקפדנות, עטו מסיכה, שימרו על מרחק ועל היגיינה. ״ונשמרתם מאד לנפשותיכם״ זה צוו השעה. אם אתם חשים לא טוב ומפתחים סימפטומים של קורונה, או אם באתם במגע עם חולים מאומתים היכנסו לבידוד ובקשו בדיקת קורונה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן