news08.net/ads.txt

אלי לנקרי רותח – ויש לו סיבה טובה

ראש עירית אילת התעורר לשבוע חדש כשהדבר הראשון על הפרק הוא נושא כביש 90. לנקרי רותח על מקבלי ההחלטות שלא השכילו עד כה לזרז את שדרוג כביש הערבה לכל אורכו. כזכור, אתמול התרחשה עוד תאונת דרכים קטלנית ואנו מדווחים כאן, בחדשות אפס שמונה אילת, לפחות בכל שבוע על תאונה קטלנית נוספת שמתרחשת בכביש הדמים. היום הגיעו מים עד נפש ולנקרי פנה במכתב בהול אל ראש הממשלה נפתלי בנט, לשר האוצר אביגדור ליברמן ולשרת התחבורה מירב מיכאלי, בדרישה לא להפקיר את אילת כעיר הפריפריאלית ביותר במדינת ישראל ולקבל החלטה אמיצה והיסטורית, לאשר ללא דיחוי את שדרוג כביש הערבה לכל אורכו. “סגירת שדה דב, ההתנהלות האיומה של חברות התעופה שהפכה את הטיסות לאילת וממנה לסיוט מתמשך ולא כדאי, העיכוב המתמשך של הרחבת ושדרוג כביש הערבה שמסכן חיים וגובה דמים וכמובן גרירת הרגליים בנושא חיבור אילת למרכז באמצעות רכבת, היא לא פחות מהפקרה של חבל ארץ ושל עיר שלמה”.

בפנייתו לראש הממשלה ולשרים, הוסיף לנקרי את מניין ההרוגים שגבה כביש הערבה בחודשיים האחרונים והגיע לשמונה הרוגים ובסה”כ ל-81 הרוגים בשני עשורים. לנקרי הוסיף כי במצב דברים שכזה, 68,000 תושבי אילת, 5,000 תושבי חבל אילות ועוד 3 מיליון נופשים בשנה, סובלים מנחיתות וממצוקה בלתי מתקבלות על הדעת. בדבריו הדגיש ראש העירייה את החולים שנאלצים לצאת למסע מפרך בכביש הדמים או בטיסה שממריאה בעיכוב מתמיד וזאת רק כדי לקבל טיפולים בסיסיים או להתייעץ עם מומחים.

עוד ציין ראש העירייה, כי המשך שדרוג הכביש היא פעולה מצילת חיים של תושבי מדינת ישראל כולה! בפרט לאור הנתונים לפיהם, בקטע הכביש המשודרג לא אירעו עוד תאונות קטלניות. ראש העירייה שב ודרש מראש הממשלה ומהשרים, לקבל החלטה אמיצה ומיידית על המשך שדרוג והרחבת כביש הערבה לכל אורכו, בפרק הזמן הקצר ביותר. נציין כי פנייתו זו של ראש העירייה הינה אחת מיני כמה בחודשים האחרונים, בהן שב ראש העירייה והתריע בגין כביש הדמים והעוולות מהן סובלים תושבי העיר שגובלות כבר בסכנת חיים. אלה באים לידי ביטוי בענייני תחבורה וגם בענייני בריאות והינם צרכים בסיסיים של כל אזרח במדינת ישראל, כל שכן של אלה המתגוררים בקצה המדינה. בכל פניותיו, שב ודרש ראש העירייה להאיץ מהלכים בהתאם לסיכומים ולהקדים הצלת חיים. הפעם דרש ראש העירייה לקבל החלטה אמיצה והיסטורית לדרש את כביש הערבה לכל אורכו ולא במקטעים כפי שקורה עד כה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן