news08.net/ads.txt

אלי לנקרי יורה שוב: “אילת לא תהיה החצר האחורית של מדינת ישראל”

על רקע אישור טיסת פלסטינים לחו״ל משדה התעופה אילת-רמון, הביע ראש עיריית אילת אלי לנקרי את מורת רוחו מהמהלך וקיים פגישה בהולה עם גורמי הביטחון ובראשם מתאם פעולות הממשלה בשטחים – האלוף עליאן רסאן. בפגישה הובהר לראש העירייה, כי מדובר בטיסה אחת בלבד של משפחות מבית לחם והוצגו בפניו סידורי האבטחה הקפדניים, כפי שמתקיימים בטיסות הפלסטינים לחו”ל, היוצאות מנמל התעופה “בן גוריון”.

ראש העירייה הביע את מורת רוחו מאופן ביצוע המהלך שנעשה לדבריו, ללא ידיעתו, ודרש כי מיד לאחר הטיסה הבודדת תתקיים פגישת עבודה באילת עם כל הגורמים המעורבים. לדבריו, ״התנהלות ממשלת ישראל סביב היוזמה להטיס פלסטינים לחו”ל משדה התעופה אילת רמון, והיעדר מאמציה להרחיק מאיתנו את הסכנה המיידית בדעיכתו של שדה התעופה שלנו היא מבישה ומקוממת”, אמר ראש העירייה והוסיף: “אני סומך על כוחות הביטחון בכל הקשור לסידורי האבטחה הקפדניים כפי שהוצגו לי, ואשר מתקיימים בטיסות דומות היוצאות מבן גוריון, אך הדרך בה התקבלה היוזמה, ללא ידיעתנו והתייחסותנו, מכעיסה ומעוררת תהיות״.

בהמשך לאמור זימן ראש בעירייה דיון דחוף בנושא והוא יתקיים בקרוב באילת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן