news08.net/ads.txt

אלי מזוז, ליו”ר הבית היהודי, חגית משה: “אל תרוצי עם סמוטריץ ובן גביר”

אלי מזוז – חבר מועצת העיר יבנה הצטרף לשורה של ראשי סניפים וסגני ראשי ערים ורשויות מקומיות בבית היהודי שפנו לחגית משה לא לרוץ עם סמוטריץ ובן גביר.

במכתב שהופנה ליושבת ראש הבית היהודי נכתב: “אנחנו סגני ראשי עיר, חברי מועצות וראשי סניפים, חברי מרכז הבית היהודי המייציגים מצביעים רבים ברחבי הארץ, מביעים שאט נפש מהמהלך הפוליטי הלא הגון של האיחוד הלאומי בראשותו של בצלאל סמוטריץ. אנו מצרים על כך שסמוטריץ בחר לפגוע באמון שניסינו לבנות עמו ובעודו מעביר לנו מסר מרגיע שאנו לקראת חתימה קידם מהלך הפוך של חתימה עם עוצמה יהודית ונעם בזמן שאנו פועלים לאחדות אמיתית עימו ודוחים הצעות ממפלגות אחרות עבור אחדות זו”.

עוד נכתב: “צעד זה מטיל צל כבד על יכולתו להנהיג את הציונות הדתית ומעיד כי פניו אינם לאחדות בציונות הדתית אלא לרמיסת הבית היהודי. אנו קוראים לך שלא להיכנס עמו לריצה משותפת ללא הסכמה על שני מקומות ריאליים עבור הבית היהודי בכל פתרון שיהיה. אנחנו מאחוריך ומחזקים את ידייך שלא להיכנע לאלימות פוליטית, זו אינה דרכנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן