news08.net/ads.txt

אלנה בוקין מרחובות, העובדת בחברת סטארט-אפ ביו טכנולוגית זכתה בתחרות ריקודים לטיניים

הזוכות בתחרות גביע ישראל בריקודים לטיניים זכו בכרטיס לחצי הגמר באורלנדו

בתחרות גביע ישראל בריקודים לטיניים – ILDC שהתקיימה בהיכל התרבות פתח תקווה ביום שישי 9.11 זכתה אלנה בוקין בת 32 מרחובות במקום השלישי מתוך 9 מתחרות.

אלנה בוקין שעובדת בחברת סטארט-אפ ביוטכנולוגית, השתתפה במקצה אורבן סטייל-רגאטון. “חודש וחצי של עבודה אינטנסיבית פיזית ונפשית, מיקוד ודבקות במטרה, שהסתכמו ביום ארוך במיוחד ודקה וחצי של התפוצצות על הבמה. האדרנלין מתחיל לרדת רק אחרי 4 ימים. אין ספק שזו התמכרות” אמרה אלנה בוקין .

בתחרות השתתפו עשרות רקדנים ובסה”כ היו 73 עליות לבמה מול צוות שופטים שכלל רקדנים ותיקים מישראל, מקובה מקולומביה ומארה”ב.

בתחרות זכו 2 תלמידות נוספות הלומדות בנאנוצ’ה -יהלום הדר בת 47 מהרצליה שהתחרתה במקצה פרו אובר 75 הינה מורה לריקודי בטן שזכתה בכניסה לחצי הגמר אליפות העולם של WLDC באורלנדו וכן, איריס משולם בת 48 מתל אביב אשר זכתה במקום השלישי מתוך 12 זוגות במקצה מורה-תלמידה. לומדות כשנה בנאנוצ’ה – האקדמיה לריקודים קובניים של נאנו אצ’ווריה והתאמנו לתחרות במשך חודשיים. “מבחינתי תהליך הלימוד שלי אצל נאנו לתחרות היה יותר חשוב מהתחרות עצמה .נאנו הוא גאון ונהניתי מכל רגע, הסבלנות וההכלה שלו הייתה מדהימה”.אמרה יהלום הדר.

” הרגשות בתהליך היו מעורבים, בין חוסר אמונה ויכולת להביא לתוצאות ועד לביטחון והנאה מהריקוד. זה תוצר של חזרות, רצון עז, מורה שמאמין בך ואהבה לריקוד. אני מאושרת שנכנסתי לעולם הזה ואין ספק שאמשיך כי זה ממכר”, הוסיפה איריס משולם.

נאנו אצ’ווריה מנהל נאנוצ’ה – האקדמיה לריקודים קובניים אמר “אני גאה בתלמידות שלי אשר לקחו את התחרות ברצינות רבה, ובזמן קצר של אימונים הצליחו לקטוף מקומות מכובדים בתחרות. אני מייחס לתחרות זו חשיבות רבה בהתפתחות של סצינת הריקודים הלטיניים המקצועיים בישראל ושמח שהתלמידות שלי זכו להשתתף בתחרות הבינלאומית באונלנדו.”

ענף הריקודים הלטיניים מוכר מוסדר ומפותח בישראל כענף ספורט מוביל עם מאות ספורטאים פעילים המשתתפים במספר תחרויות פנים ארציות לאורך השנה. הפעילות המקצועית-תחרותית מהווה נתח משמעותי מפעילותם של כלל בתי הספר בארץ המציעים גם מסלולים ייעודיים לספורטאים במגוון הסגנונות ולכל קשת הגילאים, ביניהם גם פרויקטים לאימון ולקידום רקדנים עם מוגבלויות. ב 2015 הופקה התחרות הראשונה בהיסטוריה של גביע ישראל עם שופטים בינלאומיים ובמעמד נשיא הארגון העולמי WLDC ומפיק התחרות העולמית מר אלברט טורס ז”ל. ההפקה נערכת בסטנדרטים בינלאומיים ובסופה הוכתרו לראשונה אי פעם מחזיקי גביע ישראל לשנת 2015. שנה זו ללא ספק נכנסה לספר ההיסטוריה של הענף בישראל.

 

בתמונות:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן