news08.net/ads.txt

אלפים השתתפו בפסטיבל אוקטוברפסט – עודד עמרם: “בשנה הבאה יהיה עוד יותר גדול ומפואר”

בין אלפי המבלים שהגיעו אמש, אל חניון פארק תמר שם נערך הלילה השני והאחרון של פסטיבל הענק “אוקטוברפסט” ניתן היה לראות את גדעון סער ורעייתו, אשת התקשורת גאולה אבן.

השניים עשו אתנחתא מענייני הבית והשתתפו באירוע התרבותי עליו אמונים מחזיק תיק התרבות בעיריית רחובות – חבר המועצה עודד עמרם וסגן ראש העיר, מחזיק תיק הצעירים והנוער, עו”ד מתן דיל – אירוע שמשך אליו אלפים רבים.

לעיני אלפים שנהנו ממתחמי עודד עמרם החמיא לדיל: “מגיע כפיים למתן דיל, הוגה הרעיון של הפסטיבל. שמחתי על ההגייה, על הפסטיבל היפה הזה. בשנה שעברה הוא הוקם, השנה הוא עם הרבה יותר פאר ובעזרת ה’ בשנה הבאה הוא יהיה פי שניים עוד יותר גדול ומפואר”.

כשסער נכנס אל מתחם הפסטיבל עלו עמרם ודיל אל הבמה. עמרם סיפר לאלפים הרבים כי סער הוא “אחד משרי החינוך המוצלחים במדינה”. לאחר מכן פנה אליו ואמר לו “בעזרת השם אתה תחזור בגדול”. סער חייך ואמר: “החבר’ה באו לפה לבלות אז אני רק רוצה לומר לכולם – תבלו, תיהנו ושתהיה לכולם שנה מצויינת, שנה נפלאה, שנה של שגשוג. כייף לבוא לרחובות וכייף לבוא לכאן”.

עו”ד מתן דיל סיכם את הערב השני ואמר מעל הבמה: “איזה לילה מדהים, איזה כייף להיות כאן ביחד איתכם, זה הלילה השני והאחרון של הפסטיבל הזה, אבל אנחנו מבטיחים להמשיך לשמוע אתכם, לתת לכם באמת את מה שאתם מבקשים. פסטיבל לצעירים ביקשתם – פסטיבל לצעירים קיבלתם. יחד עם חברי עודד עמרם מחזיק תיק התרבות והנהלת העיר אנו משתדלים לעשות למענכם. תודה רבה לראש העיר, רחמים מלול שהיה כאן, הסתובב ונהנה – תודה לו על כל מה שהוא עושה למעננו בעיר”.

בין המשתתפים באירועי אוקטוברפסט ראש העיר, רחמים מלול, המנכ”ל דורון מילברג, יו”ר ועד העובדים, רמי מדהלה וחברי המועצה, בהם יעל בק ואביב איטח.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן