news08.net/ads.txt

אמיתי כהן: “היו לי הזכות והכבוד ללמוד מגיבורי ישראל על תעצומות נפש”

באירוע ההוקרה, שהתקיים במרכז הקהילתי קריית משה, השתתפו שניים מפצועי מערכות ישראל, יעקב לוי ואיציק דדוש, אשר חלקו את סיפוריהם האישיים מעוררי ההשראה

האירוע התקיים במרכז הקהילתי חוויות קריית משה, במעמד יו”ר מועצת מחוז השפלה של ארגון נכי צה”ל דני בן אבו, סגן ראש העיר ויו”ר רשת חוויות, אמיתי כהן, מ”מ מנכ”ל הרשת גולן ביטון ויו”ר ארגון נכי צה”ל במחוז שפלה, שרון נחשוני דקל. הערב נערך מידי שנה, במטרה להוקיר וללמוד את סיפוריהם של גיבורי צה”ל, אשר נפצעו במהלך שירותים הצבאי, תוך הפגנת מסירות נפש ואשר המשיכו להתמודד עם הפציעה במשך השנים, תוך הפגנת כוח רצון עצום.

במהלך הערב חלקו יעקב לוי ואיציק דדוש את סיפוריהם מעוררי ההשראה. יעקב לוי התגייס לחיל הנדסה באוגוסט 1973, לאחר שסיים קורס מכ”ים הוא הוצב ביחידה לסילוק פצצות וביום ה- 30.01.1978 במהלך ביצוע משימת ניטרול פצצות, הוא נפצע כתוצאה מפיצוץ שאירוע בפריט תחמושת. יעקב נפגע קשה בידיו ובעיניו ולאחר תהליך שיקומי הוא חזר לשרת בחיל המודיעין, עד שחרורו בשנת 1979.

בהמשך הוא התגייס למחלקת חבלה במשטרת ישראל ואף מונה לימים לראש מעבדות החבלה של משטרת ישראל. איציק דדוש התגייס במהלך מלחמת ההתשה ושירת כמפקד מחלקה בהנדסה קרבית. בשנת 1974 עלה איציק על מוקש ובעקבות כך, נפגע קשה בעיניו ורגלו נקטעה. לאחר שיקום ממושך, הוא החל בלימודי כלכלה ומנהל עסקים והצטרף לאגף הפיתוח שם בנק לאומי, שם עבד במשך 38 שנים ואף מונה למנהל פרויקטים וניתוח מערכות מידע. איציק מתנדב בעמותת ער”ן, בארגון נכי צה”ל ובאגף השיקום.

אמיתי כהן, יו”ר הרשת הודה למשתתפים ולמארגנים, ואמר כי: “היה אירוע מרגש ומעורר השראה, אני מרגיש שהיו לי הזכות והכבוד לשמוע וללמוד מגיבורי ישראל מהן תעצומות נפש. באנו הערב לחזק ולהוקיר את פצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה, ויצאנו עם המון כוח ותקווה. זו ההזדמנות להגיד תודה לארגון נכי צה”ל וליו”ר הארגון במחוז על עבודת הקודש שהם עושים יחד ולמען הפצועים, תוך התמודדות עם אתגרים רבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן