news08.net/ads.txt

אמיתי כהן: “יש לי תחושה שהפעם אנחנו נהיה חלק מוביל בעיר”

אמש השיק אמיתי כהן בחצר בית משפחת פרישמן ברחוב חי”ש את הנבחרת של הבית היהודי בראשותו לרבות השקת סרטן הבחירות ודברי ברכה של ח”כ שולי מועלם, יו”ר סיעת הבית היהודי בכנסת וח”כ מוטי יוגב.

“אני קורא לכל תושבי רחובות להצטרף אלינו, להיות שותפים בעשייה של הבית היהודי. תצביעו טוב. יש לי תחושה שהפעם אנחנו נהיה חלק מוביל בעיר. שמחנו והתרגשנו לארח את יו”ר סיעת הבית היהודי, שולי מועלם וחבר הכנסת מוטי יוגב. תודה רבה לכל השותפים שהגיעו להביע את תמיכתם, תודה ליו”ר הביתה היהודי ושר החינוך, נפתלי בנט על האיחולים ולשר אורי אריאל על כל התמיכה לאורך כל הדרך וגם בערב זה!”. לכבוד חג הסוכות איחל: “שאזכה כשליח ציבור לשרת אתכם”.

יו”ר סיעת הבית היהודי, ח”כ שולי מועלם רפאלי: “אמיתי כהן הוא המועמד הראוי ביותר להוביל את מפלגת הבית היהודי ברחובות. יש לו את הכלים והידע כדי להנהיג את העיר. תושבי העיר וגם אנו כבר ראינו הוכחות בשטח המעידות על כח העשייה שלו ועל הרצון לפעול למען התושבים.”

חה”כ מוטי יוגב הוסיף ואמר: “בסוף, יום הבחירות זה הרגל המסיימת. אני באמת רוצה לומר, זכותה של רחובות שכוח האחדות נוצר פה. יש לאמיתי את הזכות להיות הכתפיים המאחדות בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי. אז בעזרת ה’ נציגות הבית היהודי ברחובות תתרחב, כי ירחיב ה’ לנו ויגדיל כח הבית ברחובות. גמר חתימה טובה”.

צילום: אורית לאופר

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן