news08.net/ads.txt

אמני לוד מדריכים את הדור הבא לאמנות

המתחם מזמין אליו את תושבי לוד לשלל אירועים, לילדים, לצעירים ומבוגרים – סדנאות, הופעות, יצירות ועוד | המטרה היא, לתת לכל אדם את התחושה להיות אמן ולו ליום אחד

מתחם האמנות בעיר לוד, השוכן ברחוב דני מס כולל בתוכו מספר מבנים שעברו שיפוץ בכדי לקבל את תושבי העיר.

באחד המבנים מוצגת תערוכת אמנות שעומדת בכל הקריטריונים של תערוכה מקצועית אליה הוזמנו כלל אמני העיר לבוא ולהציג את עבודות האמנות שלהם, תחת קונספט מקובל שהתגבש בין האמנים לאוצרים.

מאז נפתחה התערוכה, המתחם מזמין אליו את תושבי לוד לשלל אירועים, לילדים, לצעירים ומבוגרים – סדנאות, הופעות, יצירות ועוד. המטרה היא, לתת לכל אדם את התחושה להיות אמן ולו ליום אחד.

פרויקט הדגל של המתחם – “מעבירים את האמנות הלאה”. האמנים המקומיים מעבירים את האמנות שלהם הלאה בדרכים שונות. הם עוברים הכשרה פרטנית על עמידה מול קהל, בניית מערך הדרכה מותאם קהל ויוצאים להעביר סדנאות לשלל תושבי העיר.

הצצה קטנה לאמנים אליהם נחשפנו אליהם לאחרונה:

יוליה קרמן – ציירת מקומית, מדריכה באופן קבוע בימי שלישי בשעות הבוקר ובימי חמישי בשעות אחה”צ בתערוכה. להדרכה ניתן להגיע באופן פרטני ובקבוצות ע”י תיאום מראש. בנוסף, יוליה העבירה סדנה על שיטת האמנות שלה, נוירוגרפיקה, שיטת ציור תרפויטית.

נוגה בסון – צלמת מקומית, לקחה חלק בפרויקט נחל איילון, כאשר תושבי העיר הוזמנו ליהנות משישי זוגי על נחל איילון. נוגה בשיתוף מדריכה מטעם בשבילוד הקימו הדרכה על הנחל ועל שיטות צילום בטבע. כחלק מההדרכה התנסו המשתתפים בצילום בסמארטפון הפרטי שלהם.

יוסף (ג’וזף) ליברמן – אמן דיגיטלי שמייצר דמויות, הגיע להעביר הדרכה לילדים ובני נוער מהעיר שבמהלכה הוא סיפר על האומנות שלו, למה החליט להיות אמן דמויות ויצר חולצות מיוחדות לצביעה עבור המשתתפים.

 

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן