news08.net/ads.txt

אמצעי לחימה רבים נחשפו במהלך סוף השבוע האחרון בערים רמלה ולוד

 

במסגרת האכיפה המוגברת נגד מחוללי פשיעה בחברה הערבית והאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז למען בטחון הציבור, חשפה המשטרה בסוף השבוע האחרון, אמצעי לחימה המוחזקים בניגוד לחוק במלה ובלוד. 

שוטרי תחנות רמלה ולוד יחד עם לוחמי מג”ב ויס”מ בצעו בסופ”ש פעילות מבצעית מוגברת בערים רמלה ולוד, למען בטחון תושבי המקום, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים. בתוך כך, השוטרים בצעו חיפוש ממוקד בבתים בעיר לוד וכן חיפושים אקראיים בשטחים פתוחים ברמלה, בסיוע יחידת הכלבנים של מחוז מרכז וחבלני המשטרה, במסגרתה חשפו אמצעי לחימה ,לבנות חבלה, 2 אקדחים, נפצים, מחסניות שונות ,אקדחי אייר סופט. חבלני המשטרה בחנו את פריטי האמל”ח, על מנת לוודא שלא נשקפת סכנה נוספת לציבור, בסיום הועברו כלל המוצגים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

תפיסת אמצעי הלחימה בסופ”ש, מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי הפשיעה.

קרדיט תמונות: דוברות המשטרה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן