news08.net/ads.txt

אנו חושפים: מידע כוזב על רחובות כעיר צהובה, עיריית רחובות: “מי שהגדיר אותנו כך, חי ביקום אחר”

מבולבלים? גם אנחנו! בשעות האחרונות מופצות ידיעות באתרים שונים כי רחובות מוגדרת כצהובה בעקבות העלייה בתחלואה בימים האחרונים. מבדיקה שערכנו בחדשות 08 עם עיריית רחובות, נאמר לנו בפירוש: “מידע לא נכון. רחובות עיר ירוקה נכון להיום”.

כאמור, בשעות האחרונות פורסם באתרים שונים כי בעקבות ריבוי חולי הקורונה, רחובות הוגדרה כעיר צהובה. מבדיקה שערכנו בפורטל לחירום לאומי, רחובות מוגדרת כירוקה. ניסינו לוודא לעומק, ולבדוק האם עיריית רחובות מודעת לפרסומים השונים. דיברנו עם אחד הגורמים המטפלים בנושא: “פיקוד העורף ערך איתנו שיחות כיצד הם משקללים את זה. השקלול נערך פעם בשבוע. אם מספר אתרים החליטו להגדיר אותנו כצהוב, אז הם חיים ביקום אחר”. שקלול הנתונים על ידי משרד הבריאות בודק מספר פרמטרים: פר אוכלוסיה (בודדים, נפטרים). עיר \ יישוב שעובר את הרף, יוגדר לפי תכנית הרמזור של רוני גמזו.

חשוב לציין, כי עיריית רחובות מבקשת מכלל התושבים לא להיכנס לשאננות, ולשמור על כלל ההנחיות לאור העלייה בתחלואה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן