news08.net/ads.txt

“אנחנו בהלם!!!” • אחרי המעצר המתוקשר: הפרקליטות לא הגישה כתב אישום נגד רונן שחרור

רונן שחרור נושם לרווחה. חצי שנה לאחר שישב במעצר כמה פעמים ועבר ימים קשים מנשוא – הפרקליטות החליטה בצעד מפתיע שלא להגיש נגדו כתב אישום – הגם שצוין פעם אחר פעם כי לקח לכאורה שוחד, במעטפות סגורות פעמיים – ואף הוגשו ראיות לבית המשפט בדמות צילומים ממועד הביצוע, (לכאורה).

אולי בשל כך בסביבתו של הבוס (לשעבר) יעקב מלכה המומים מהחלטת הפרקליטות. “אנחנו בהלם, פשוט בשוק. שמענו על הדברים ואין לנו אלא לומר שאנחנו בהלם. כנראה שכל הפרשה הזאת היא איזו בדיחה או סרט מדע בדיוני”.

●●●

ובזמן שיש מי שבהלם, בסביבתו של שחרור שמחים עבוריו, ומקורביו מציפים אותו בהודעות ומסרים. חברו כתב לו: “אני תמיד ידעתי, מההתחלה האמנתי לך ובך, ידעתי שמנסים למצוא שעיר לעזאזל ולהעביר את הפוקוס אליך אבל לא הצליחו, תהיה חזק ותמשיך להאמין בעצמך”.

בת דודתו הוסיפה: “ביום שבו נעצרת נעתקה נשימתנו כשחוקרים חסרי אחריות בעבודה חובבנית נכנסו למשרד שלך ולקחו אותך כאחרון העבריינים במדינת ישראל לנו תמיד היה ברור שמישהו שם טעה בכתובת ונאלצנו לראות איך החיים שלך ברגע אחד מקבלים תפנית חדה והפכת ממלך בעיר לנאשם בדברים קשים שאין להם כל בסיס והזויים”.

שחרור בעצמו פרסם בפייסבוק: “אחרי משפט שדה, מעצר מתוקשר, אחרי פגיעה אנושה בשמי הטוב על לא עוול בכפי הגיעה ההודעה המיוחלת כי התיק נגדי נסגר. איבדתי הכל, את שלוותי, את כבודי העצמי, את מקומי בעיר אילת.. והכל בלי שדבק בי רבב. זה מאחוריי.

“תודה לקב״ה ששלח לי כוחות להיאבק על חפותי, תודה למשפחתי על הכח והתמיכה ברגעי שבר. זה עלול לקרות לכל אחד. כולי תקווה שנדע לחמול ושנדע לדון כל אדם לכף זכות, ושניזהר מאד ממשפטי שדה שאין מאחוריהם דבר וחצי דבר. כל אחד יודע שנתתי את נשמתי לעיר אילת ותושביה. נפגעתי קשות אך אני מוחל וסולח, לכולם”.

●●●

כזכור, צו איסור הוטל על שמותיהם של שניים משלושה עצורים בפרשה שמסחררת את אילת – עד כה. ימים ספורים אחר כך הוסר הצו וניתן היה לפרסם כי החשודים בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים הם מנהל אגף הספורט בעיריית אילת, יעקב מלכה וסגנו, רונן שחרור.

הדיון בעניינם של מלכה ושחרור התקיים בבית משפט השלום בבאר שבע. נציג המבקשת מדינת ישראל ציין כי “מדובר בפרשיית שוחד חמורה מאוד בעיריית אילת כמספר בעלי תפקידים בכירים בעירייה תוך שהם נמצאים בניגוד עניינים ומקבלים שוחד בין באמצעות פעולות ובין באמצעות כסף. זו חקירה סבוכה שלצערי בכל מקום שאנו נוגעים בו מתפשט לו זרועה חדשה של חשדות בעירייה עצמה לעוד פרקים ועוד תחומים ועוד נושאים. כפי שבית המשפט רואה מדובר במספר פעולות רב וכל פעולה אחת יש נגזרות. אבקש מבית המשפט להיעתר לבקשה במלואה שכן אנו בראשיתה של החקירה ויש עוד המון פעולות ומעורבים להיחקר בתיק הזה”.

מערכת חדשות 08 שמחה עבור כל אדם שחפותו הוכחה – ובוודאי עבור שחרור (גילוי נאות: אין היכרות עמו). נמשיך לעדכן בפרשה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן