news08.net/ads.txt

לא תאמינו: מעכשיו ניתן לגרד חיש גד – בנייד!!!

40 שנה לאחר המצאת כרטיסי הגירוד – או איך שכולנו מכירים זאת בשם חישגד, מציעה החברה הישראלית scratch טכנולוגיה שמאפשרת לגרד דרך הנייד מבלי לצאת מהבית בזמן שהכרטיס נמצא במכונה מיוחדת, כאשר מאז שהטכנולוגיה הפכה לזמינה, ניסו אלפים רבים מדן ועד אילת. איך זה קורה אם כן? הפעילות מתבצעת בחדר מאובטח בבניין משרדים ידוע בו מוצבות עשרות מכונות ומעליהן מסכי טלוויזיה עם שלל נתונים. פייר? זר שיקלע למקום לא יבין שהוא ניצב מול אחד הפיתוחים הטכנולוגיים המרשימים בתחום משחק המזל הפופולארי בעולם – כרטיסי גירוד (חישגד בישראל, כאשר למעלה ב-50% מהכרטיסים מסתתרות זכויות). scratch מציעה לגרד את כרטיסי חישגד המקוריים של מפעל הפיס בנייד. לאחר רכישת הכרטיס, יופיע על הצג צילום של הכרטיס, כולל מספרו הסידורי המקורי, זאת באמצעות מצלמה משוכללת המותקנת במכונה. כעת נותר לתת לאצבע לרקוד על הצג בזמן שהכרטיס שרכשתם נמצא במכונה והכל – ללא מגע יד אדם.  בתום הגירוד, המערכת תדע לזהות את הזכיה הכסף יגיע ישירות לחשבונכם

“העולם התקדם, היום ניתן לעשות הכל מרחוק, אז למה לא לגרד כרטיסי חישגד מבית או מכל מקום אחר. זאת בדיוק הבשורה שלנו, אנחנו מנגישים את המזל”, מסביר שאולי כהן, מנכ”ל החברה. “זה פשוט, אמין, זמין כל הזמן, ידידותי וכבר נרשמו לא מעט זכיות, כולל פרסים בסך עשרות אלפי שקלים”, הוסיף כהן. השירות עצמו מלווה ומפוקח על ידי פירמת עורכי דין מהמובילות בישראל ומאובטח בסטנדרטים המחמירים ביותר.

הטכנולוגיה פורצת הדרך פותחה במספר מדינות בעולם וכאמור, מי שמפעילה אותה בישראל היא חברת scratch ומי שמביאה את הבשורה של scratch היא לא אחרת מאשר עירית ענבי שהפכה לפרזנטורית של הטכנולוגיה. “היא ביקשה לראות במו עיניה איך זה עובד והבינה שזה אמיתי לחלוטין”, סיפר כהן, “כמי שהובילה במשך שנים את הגרלות הלוטו במקצועיות, באמינות וזכתה לאהבה אדירה של הקהל, לנו היה הכי טבעי להציע לה להיות הפנים של טכנולוגיה צעירה, חדשנית ופורצת דרך בתחום ההגרלות”.

דרשנו וגם קיבלנו את הנתונים המשקפים את “מפת הגירודים בישראל” נכון למאי 2022 בהתייחס ליישובי הסיקור של חדשות אפס שמונה ומהם עולה כי גברים מגרדים בשיעור 65% ואילו נשים מהווים 35% מקהל היעד. התמקדות נוספת ביישובים המסוקרים באתר חדשות אפס שמונה, מגלה כמה נתונים מעניינים, בהתאם למספר המשתתפים לכל אלף תושבים: הנתון הראשון והמפתיע מגיע מהעיר יבנה עם 7.5%, אחריה רחובות, לוד וקריית גת (עם 6.6%-7.2%), גם במודיעין מכבים רעות מנסים את המזל מרחוק עם 6.4%, ואילו בדרום, אופקים עם 6%, דימונה – 5.8% בדיוק כמו באילת.

העיר נס ציונה ניצבת בתחתית הרשימה עם שיעור של 4.2% שחקנים, אך דווקא הנשים שם שולטות ומהוות 57% מכלל השחקנים.  ואיפה הכי הרבה זוכים עד כה? שחקנים ממזכרת בתיה עם פרסים מצטברים של 55 אלף שקל. אחד הזוכים, דווקא ממודיעין, שקטף פרס של 50,000 שקל, סיפר כי גירד 3 כרטיסים, כמעט וויתר – ואז הזכיה הגיעה בכרטיס הרביעי.

רוצים לנסות? הקליקו כאן 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
3 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
חישגד
חישגד
6 months ago

איפה מורידים את האפליקציה
של חישגד בנייד ?

חישגד
חישגד
6 months ago

https://hishgad-online.co.il/

חישגד בנייד
חישגד בנייד
5 months ago

חישגד בנייד !
ממש אפליקציה נוחה

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
3 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
חישגד
חישגד
6 months ago

איפה מורידים את האפליקציה
של חישגד בנייד ?

חישגד
חישגד
6 months ago

https://hishgad-online.co.il/

חישגד בנייד
חישגד בנייד
5 months ago

חישגד בנייד !
ממש אפליקציה נוחה

דילוג לתוכן