news08.net/ads.txt

“אני לא מצליחה לעצום עין מאז האונס, איך אתה יכול להגיד שמעולם לא ראית אותי?”

ראיון בלעדי לחדשות 08 | הנאנסת מקרית גת מדברת על הרגעים הנוראיים, התחושות והדיכאון, רגע לפני שהיא נישאת לבחיר ליבה

הימים הללו אמורים היו ימים של שמחה עבור א’ (שם בדוי) אשה אמיצה שרק לפני מספר שבועות גוללה בפני החוקרים במשטרת קרית גת כיצד נאנסה על ידי שכנו של הגבר אשר בתקופה זו יקדש אותה לאישה.

“ובמקום לשמוח, אני עצובה” היא אומרת לחדשות 08 בראיון בלעדי. “נאנסתי, והוא טוען שהוא לא ראה אותי אף פעם!”, היא ממשיכה. “איך אתה אומר דבר כזה?? ישבנו עם 3 חוקרים בעימות – הוא אמר שהוא לא מכיר אותי, שבחיים לא ראה אותי! הוא נחקר בפוליגרף, יצא דובר שקר ב5 שאלות מתוך 5, אני מספרת את הסיפור שלי, כדי לתת אומץ לנפגעות נוספות – לגשת ולהתלונן במשטרה”.

הנה תקציר לפרשה המזעזעת: פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום כנגד חיים מפרדי (55) מקריית גת, זאת לאחר שאנס את בת הזוג של שכנו. על פרשה זו פורסם לראשונה בחדשות 08. תחילה ניתן היה לפרסם את שמו, זמן קצר לאחר הפרסום, הונח בפנינו צו איסור פרסום על שמו אך כעת, שוב הותר לפרסום שמו. 

מכתב האישום שהוגש על ידי עו”ד אלכס דרנבוים עולה כי במהלך חודש אוקטובר האחרון המתלוננת יצאה נסערת מביתו של בן זוגה שבקרית גת וחיפשה מונית באמצעות אפליקציה. מפרדי שעמד בחניה הבחין בכך והציע להסיעה לביתה. במהלך הנסיעה המתלוננת בכתה ונותרה בסערת רגשות, ובתגובה לכך מפרדי הציע לה לעצור ולשתות משהו על מנת שתירגע לפני שתשוב לביתה וכדי שילדיה לא יראו אותה במצב זה.

המתלוננת נענתה להצעתו, ולאחר מספר דקות נסיעה השניים הגיעו לבית קרקע בעיר. בעוד המתלוננת התיישבה על הספה בסלון, מפרדי נכנס לאחד החדרים בבית, הלביש קונדום על איבר מינו, וחזר לסלון כשכפתור מכנסיו פתוח. בשלב זה ניגש למתלוננת ואנס אותה תוך שהיא נאבקת בו ומתחננת שיעזוב אותה. לאחר מכן השניים התלבשו ומפרדי הסיע את המתלוננת לביתה. בטרם ירדה מהרכב אמר לה שאם בן הזוג שלה ישמע על מה שקרה זה יעלה לה ביוקר.

כתב האישום מייחס למפרדי עבירות של אינוס והדחה בחקירה בנסיבות מחמירות. במקביל הגישה עורכת הדין דרנבוים בקשה להארכת מעצרו, במסגרתה טענה בין היתר כך: “קיים יסוד סביר לחשש כי אם ישוחרר ינסה לשבש הליכי משפט ולהתחמק מהדין, נוכח פנייתו למתלוננת בסיום האירוע כמפורט בכתב האישום, כמו גם היכרותו עם בן הזוג של המתלוננת ומגוריו בעיר מגוריה של המתלוננת, שמאוד חוששת מפניו”.

מפרדי שוהה במעצר עד כה, כתב האישום בעניינו הוגש בתוך 5 ימים בלבד.

▪︎▪︎▪︎

– בראיון ראשון לחדשות 08 היא מספרת: “אני לא מצליחה לעצום עין מאז האונס, איך אתה יכול להגיד שמעולם לא ראית אותי? אפילו במימונה הייתי אצלכם בבית!”, היא טוענת. “אני לא מצליחה לתפקד, יש לי 2 ילדים קטנים ושניהם מרגישים את זה יופי. עד המקרה הייתי אמא דומיננטית ומכילה. היום אני לא דומיננטית ובטח לא מכילה, אין לי סבלנות, אני צועקת עליהם לפעמים סתם, נמצאת על הרבה כדורי הרגעה. האונס הזה הפך לי את כל הבית.

“יש לי ילדה בת 15 שעברה אונס לפני שנתיים, היא יודעת מהמקרה גם כי היו הרבה כתבות בנושא וגם בגלל שהיו הרבה דיבורים. בגלל שקרית גת זו עיר קטנה שיתפתי אותה, כדי שלא תשמע ממישהו אחר. אני בחרתי מה לספר לה – והיא לקחה את זה מאוד קשה. זה עשה איזו רגרסיה רצינית, איך דבר כזה קורה לאמא שלה, הרי בעיניה אני סופרמן”.

בואי נחזור לרגעים ההם. מה בעצם קרה?

“הייתי אצל בן הזוג שלי, התווכחנו ובאתי ללכת לבית שלי (גם בקריית גת) ירדתי בוכה, ממש בסערת רגשות, הגעתי לתחילת החניה, בזמן הזה הזמנתי כתובת באפליקציית ‘גט טקסי’, הוא ראה אותי נסערת ושאל ‘למה את בוכה, את בסדר? לאן את הולכת?’, אמרתי ‘הבייתה’. אמר לי בואי אקח אותך. אני יודעת שהוא אח של חבר טוב של הבן זוג שלי ושכן שלו, זה דבר שלא תיארתי לעצמי שיכול להוות בעיה, 3-4 דק נסיעה בסה”כ מהבית שלו לשלי. הגענו לקרבת הבית שלי והוא אומר לי ‘את ממש בוכה, בואי תשתי משהו, שהילדים שלך לא יראו אותך ככה’. הראש שלי עוד היה בווכיוח, לא יודעת איך הסכמתי, לא יודעת מה עבר לי בראש. לא היה שום רמז על מין או סקס, פשוט כלום והגעתי איתו לדירה. חשבתי כמה דקות לשתות קפה או משהו קר, לנגב את הדמעות ולעוף משם – וזה לא קרה”.

איך הגעתם לסיטואציה המינית?

“ישבתי בסלון והוא ניגש לשירותים או לחדר אחר, בא עם קונדום ופשוט התנפל עליי”.

איך הגבת?

“פיזית אני די גדולה וממש לא עדינה. בדקות הראשונות צעקתי עליו ‘די, מה אתה עושה לי? יש לי ילדים קטנים! הילדים שלי צריכים אותי! הוא בכלל לא ענה לי, ניסיתי להיאבק בו ללא הצלחה – וכשזה לא הולך המוח עושה ניתוק. פעם הייתי קוראת על נאנסות והייתי אומרת לעצמי איך היא לא נתנה לו בעיטה ועפה משם אבל זה לא כמו שחושבים. כשזה קורה את פשוט משתתקת”.

למה התלוננת דווקא עכשיו, הרי הדברים מיוחסים לאירוע שהתרחש באוקטובר?

“למה זה לקח כ”כ הרבה זמן? פחדתי לספר לבן זוג שלי. עברתי מעיר אחרת לקרית גת, פחדתי שזה יהרוס את היחסים איתו, שלא יחשוב שזה היה מרצון ושתקתי. גם לא היה לי מקום לזה כ”כ, יש לי 2 ילדים עם 100 אחוז נכות נפשית, לא נתתי מקום לעצמי אבל ככל שעבר הזמן זה גבר עליי, כבר הלכתי לרופא שנתן כדורי הרגעה – וזה כבר לא היה משהו שאפשר להסתיר זה כבר משהו שדורש טיפול. הגעתי למצב שאני פחות ערנית, פחות חיובית ומי שחי איתי מבין שמשהו קורה –  אז בסוף לא היה אכפת לי מה הוא יחשוב, הייתי חייבת להוציא את זה. כמובן שבן הזוג שלי לקח את זה מאוד קשה”.

“היום אני מסתובבת כמו חי- מת הנשמה מתה והגוף חי. או שאני ישנה או מסטולית מכדורים. בכל מצב אני לא בעולם הזה”.

אני מניחה ששמעת על האונס בגדרה שסוקר בהרחבה..

“שמעתי על הפרשה בגדרה. אני נשבעת לך שאצלי זה היה לא פחות אכזרי – רק שם עשו יותר רעש – כי מדובר באנס בדואי..  מסכנה ממש, פשוט מזעזע. מבחינתי זה יותר גרוע מרצח. כשבנאדם מת הוא מת, זהו, הוא לא מרגיש. פה זה רצח – ואת נשארת חיה. אני מקווה שבעזרת ה’ אחרי השיקום שאקבל עם המעטפת של המשפחה ועם טיפול תרופתי נכון אצליח לקום על הרגליים. אני רק בתחילת הדרך. יש הרבה מה לעבור ואני חושבת שחלק מההחלמה וההתמודדות זה לדעת שהוא קיבל את מה שקיבל”.

מה יספק אותך?

“הוא צריך לקבל עשר שנים לפחות כדי שזה יניח לי את הנשמה. ייאמר לזכות השוטרים ובהם החוקרים בתחנת קרית גת שהם טיפלו בי ברגישות יתר, הרגשתי שהם מבינים שנאנסתי, שאני לא ממציאה איזה סיפור. גם מה האינטרס של אשה בת 40 להגיע בשעה 3 לפנות בוקר למשטרה ולהגיד נאנסתי? זה לא עוזב אותי מאותו הלילה”.

הבנת באותם רגעים שנאנסת??

“באותו רגע הבנתי שהוא עושה לי משהו שאני לא רוצה. החיים עם הילדים הם פול טיים גוב ובהתחלה לא נתתי לעצמי להבין מה קורה, הייתי בטראומה. ככל שעובר הזמן אז מתגלה הנזק. בהתחלה חשבתי שאני עוברת את זה בקלות, שזה קטן עליי, שזה לא יקרה עוד הפעם, אבל היום אני לא יוצאת מהבית לבד, כל הבית מרושת מצלמות, יש ימים שאני ממש על הפנים. התנתקויות וחוסר תקשורת, לא אוכלת, לא מדברת. אני מרגישה שאני לא חיה, זה הרבה יותר”.

” אני מתחתנת בחודש הבא – ואפילו את זה אני לא עושה בשמחה – וזה דבר שחיכיתי לו הרבה זמן”.

מה לאחל לך?

“שזה יעבור… שאני אחזור לחיות חיים רגילים שבהם אוכל להמשיך לטפל בילדים שלי, זו לא הרגשה מובנת מאליה בכלל”.

במהלך הראיון מקבלת הנאנסת גב מבן זוגה, בעלה לעתיד. “בת הזוג שלי עברה אונס אלים וקשה מצד חיית אדם שניצל ריב שלנו וארב לה כמו חייה לטרף. היא ירדה מהבית שלי בוכייה מריב שהיה לנו כמו לכל זוג אחר. בירידה מהבית פגשה את האנס שאמר לה ‘בואי אני יקח אותך הביתה’, לקח אותה ליד הבית ברכב של אח שלו. בהגיעם ליד הבית של בת זוגתי אמר לה ‘את בוכה, לא כדאי שהילדים שלך יראו אותך בוכה בואי תשתי משהו ואחזיר אותך הביתה!’ בת הזוג שלי נכנסה איתו לדירה שהיא לא מכירה היות והיא לא מקומית, בוכייה מהריב שלנו ואחרי דקות ספורות התנפל עליה ואנס אותה אונס אכזרי ביותר, ללא שום רחמנות.

“האדם שאנס אותה לא צריך לראות אור יום המון שנים!! הוא פשוט רצח לה את הנשמה והנפש וזה בלשון המעטה! בת הזוג שלי היום מטופלת בכדורים חזקים בטיפולים פסיכיאטרים וקורים לה דברים שמצנעת הפרט לא אוכל לפרט! והכי גרוע הוא שהאנס היה חבר שלי מאותה שכונה שהיא קטנה ביותר של כמה עשרות מטרים!!

היום, כבן הזוג שלה אני עוזר לה לנסות להשתקם מהקטסטרופה הנפשית שהיא נמצאת בה, דבר שהוא קשה מנשוא!! חוסר רצון לחיות, עייפות מוגברת, דיכאונות קשים, בכי בלתי מוסבר ופתאומי, חוסר רצון להתקלח, פלשבקים, לילות שלמים ללא שינה…

מה אגיד ומה אומר… נחתה עלינו ועל הזוגיות שלנו מכת מוות, מה שמחזיק אותנו ביחד זוהי האהבה שלנו שתשתקם בטוח עם הזמן. אני מאמין בכל ליבי שיום יבוא ויהיה טוב ונוכל לשכוח את הימים השחורים האלה שאנחנו עוברים בימים אלה ונחליף אותם בימים טובים יותר”.

צילום: שאטרסטוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
5 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אני
אני
1 year ago

האם היא לא יודעת שאצל כל הנשים זה ככה ושכל הגברים בעולם טוענים שלא היה ולא נברא?
זה לא משהו אישי נגדה. ככה העולם בנוי. על השקר הגברי והיפוך יוצרות. ולמרות כל העדויות מהאבולוציה – שאונס הוא גם אסטרטגיית רבייה ותכונה מאוד נוצה אצל זכרים….לכולם נול “לא להאמין” כדי להוריד מהסטטוס של נשים ולקדם את הכוח של גברים לנצח.

מטשטשים הכל
מטשטשים הכל
1 year ago
Reply to  אני

זה לא נאמר בקטע רע, אבל זו פשוט המציאות – גם בזמן שבו גבר תוקף ואונס ממש, ברגעים עצמם ממש – הוא טוען שהוא לא עושה זאת!
ואחר כך טוען שהוא לא משקר לעולם!!!!
ותוסיפו שלפי החשיבה שלו, מה שהיה פעם כאילו לא היה בכלל. “התיישנות”.
זו חשיבה אחרת לגמרי.
נשים כ”כ תמימות.
חוץ מהשותפות שלהם…

אני
אני
1 year ago

זה לא חדש שנשים, ילדות, קשישות, תינוקות, מורדמות, מוגבלות וכן הלאה…
נאנסות ע”י *גברים* (לא כולם) משחר האנושות ובכל רגע נתון, בזמן שאתם ישנים.
וזה לא חדש שגברים תמיד יכחישו זאת + עזרה מהרבה נשים שלא רוצות להאמין שהן חיות בעולם כזה מושחת.
וזה לא חדש שהיום הרבה מאותם גברים אנסים טוענים שהם נשים ואז הפשעים מדווחים כאילו “אישה אנסה” וכל הבולשיט הזה. הכל מעוות בצורה מוחלטת…מהיסוד
כדי שנשים וילדות לא יוכלו לקרוא לילד בשמו.
וזה לא חדש שגברים נלחמים נגד נשים בכל דרך אפשרית וגם נגד זכותן להפלה, כולל במקרה של אונס. הם בעד הפצת גנטיקה מכוערת ככל היותר.
וכופים חתונות והריונות על נשים (בו בזמן שמספרים את ההיפך, כמו הסטנדאפיסטים ודומיהם).

הפתרון מצוי רק בחיסול המין האנושי או הנדסה גנטית מהסוג שמסיר גנטיקה על הספקטרום הפסיכופתי.
פמיניזם זה בולשיט. לא יעזור. אם כבר רק מטריארכיה של נשים אמיתיות ונשיות.

מטשטשים הכל
מטשטשים הכל
1 year ago
Reply to  אני

גם אם “טראנס” “יעיד” על חבורת “טראנסיות”..
עדיין מדובר בגברים שאנסו אישה. עובדתית. ביולוגית. את זה כולם רוצים לשכוח, הן השמרנים והן הפרוגרסיבים, החוברים יחד נגד נשים, כדי להחריב אותן מאז ומעולם.
הכל כדי לטשטש את העובדה שגברים מהווים סכנה

גיל
גיל
1 year ago

מניפולציה שלנו הגברים על חשבון הנשים מתחילה עם המצאת הדתות השונות בעולם.
הגבר שיודע לשווק את עצמו ולעשות יחסי ציבור לעצמו שקרן במהותו והופך את היוצרות ולאחר מכן טוען לקוזק הנגזל.

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
5 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אני
אני
1 year ago

האם היא לא יודעת שאצל כל הנשים זה ככה ושכל הגברים בעולם טוענים שלא היה ולא נברא?
זה לא משהו אישי נגדה. ככה העולם בנוי. על השקר הגברי והיפוך יוצרות. ולמרות כל העדויות מהאבולוציה – שאונס הוא גם אסטרטגיית רבייה ותכונה מאוד נוצה אצל זכרים….לכולם נול “לא להאמין” כדי להוריד מהסטטוס של נשים ולקדם את הכוח של גברים לנצח.

מטשטשים הכל
מטשטשים הכל
1 year ago
Reply to  אני

זה לא נאמר בקטע רע, אבל זו פשוט המציאות – גם בזמן שבו גבר תוקף ואונס ממש, ברגעים עצמם ממש – הוא טוען שהוא לא עושה זאת!
ואחר כך טוען שהוא לא משקר לעולם!!!!
ותוסיפו שלפי החשיבה שלו, מה שהיה פעם כאילו לא היה בכלל. “התיישנות”.
זו חשיבה אחרת לגמרי.
נשים כ”כ תמימות.
חוץ מהשותפות שלהם…

אני
אני
1 year ago

זה לא חדש שנשים, ילדות, קשישות, תינוקות, מורדמות, מוגבלות וכן הלאה…
נאנסות ע”י *גברים* (לא כולם) משחר האנושות ובכל רגע נתון, בזמן שאתם ישנים.
וזה לא חדש שגברים תמיד יכחישו זאת + עזרה מהרבה נשים שלא רוצות להאמין שהן חיות בעולם כזה מושחת.
וזה לא חדש שהיום הרבה מאותם גברים אנסים טוענים שהם נשים ואז הפשעים מדווחים כאילו “אישה אנסה” וכל הבולשיט הזה. הכל מעוות בצורה מוחלטת…מהיסוד
כדי שנשים וילדות לא יוכלו לקרוא לילד בשמו.
וזה לא חדש שגברים נלחמים נגד נשים בכל דרך אפשרית וגם נגד זכותן להפלה, כולל במקרה של אונס. הם בעד הפצת גנטיקה מכוערת ככל היותר.
וכופים חתונות והריונות על נשים (בו בזמן שמספרים את ההיפך, כמו הסטנדאפיסטים ודומיהם).

הפתרון מצוי רק בחיסול המין האנושי או הנדסה גנטית מהסוג שמסיר גנטיקה על הספקטרום הפסיכופתי.
פמיניזם זה בולשיט. לא יעזור. אם כבר רק מטריארכיה של נשים אמיתיות ונשיות.

מטשטשים הכל
מטשטשים הכל
1 year ago
Reply to  אני

גם אם “טראנס” “יעיד” על חבורת “טראנסיות”..
עדיין מדובר בגברים שאנסו אישה. עובדתית. ביולוגית. את זה כולם רוצים לשכוח, הן השמרנים והן הפרוגרסיבים, החוברים יחד נגד נשים, כדי להחריב אותן מאז ומעולם.
הכל כדי לטשטש את העובדה שגברים מהווים סכנה

גיל
גיל
1 year ago

מניפולציה שלנו הגברים על חשבון הנשים מתחילה עם המצאת הדתות השונות בעולם.
הגבר שיודע לשווק את עצמו ולעשות יחסי ציבור לעצמו שקרן במהותו והופך את היוצרות ולאחר מכן טוען לקוזק הנגזל.

דילוג לתוכן