news08.net/ads.txt

“אני מרגישה שאולי לחצתי “חזק” מידי ולכן הוא עזב אותי. איך להמשיך הלאה?”

בתיה שלום, אני בת 28 ולפני מספר חודשים נפרדתי מחברי אתו יצאתי למעלה משנתיים. אני יודעת שהבחור לא התאים לי ולא היה כלל רציני, קיוויתי שהוא ישתנה ודי לחצתי על מיסוד הקשר. אני מרגישה שאולי לחצתי “חזק” מידי ולכן הוא עזב אותי. היום אני שבורה ולא מפסיקה לחשוב עליו, איך להמשיך הלאה?

כל פרידה הנה חוויה קשה המלווה בתהליכים המקבילים לתהליכי האבל. תגובתך למצב הנה תגובה נורמלית וצפויה. קרוב לוודאי שהתהליך לווה בהרבה בכי, כעס ואשמה. הרבה פרידות נובעות מכך שהתנהגויות ותכונות מסוימות אצל בן הזוג מתפרשים אצל השני כזמניים וכניתנים לשינוי, אך לא תמיד זה כך והאכזבה לא פעם הנה גדולה ומכאיבה. רצונך במיסוד הקשר הנו הדבר הטבעי ביותר. הוכחת לעצמך שאת בשלה לזוגיות ולחיי שיתוף, יתכן שהרווחת וניצלת מחיי נישואין לא מאושרים. ההתגברות על פרידה אינה קוראת בבת אחת. אני ממליצה לך לקחת אחריות על חייך ולארגן אותם מחדש. חשוב שתצאי ותפגשי אנשים ותתחילי לחשוב על קשר חדש לאחר שהסקת מסקנות מהקשר הקודם ובדקת עם עצמך ממה נבע הצורך להישאר בקשר עם אותו חבר, גם כשהבנת שהוא לא בשבילך. זכרי, כי לא הכל אבוד וכל סיום הוא גם הזדמנות להתחלה חדשה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן