news08.net/ads.txt

אנריקו מסיאס בהופעה באמפי יבנה: “אני אוהב את ישראל, זה המקום הכי טוב בעולם”

אנריקו מסיאס, אחד מגדולי השאנסוניירים בעולם, שהוכתר כ”זמר השלום” לאחר ששר לרגלי הפירמידות במצרים בעת שיחות השלום בהובלת מנחם בגין ואנוואר סאדאת, הופיע באמפי יבנה במסגרת סבב הופעותיו לרגל יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל וכמו תמיד, סחף את הקהל והפגין  אהבה לישראל.

מסיאס, הזמר הבינלאומי הנפלא עם הניחוח הצרפתי נתן הופעה נהדרת כמו שרק הוא יודע. האמפי היה מלא מפה לפה, עם אנרגיות חיוביות ואווירה חמה. הקהל היה שותף מלא להופעה ונהנה מכל רגע, ממש כמו בימים הטובים שבהם מסיאס הופיע על כל הבמות הגדולות, מלונדון ועד טוקיו.

במהלך ההופעה אמר מסיאס ליבנאים: “הקהל של יבנה הכי טוב בעולם”. הפתעה נעימה נוספת נרשמה כאשר אנריקו הזמין לבמה את נכדו, סיימון מיל מסיאס, ששר את “פריז תגידי שאת אוהבת אותי” ואת השיר “האישה של החבר שלי”. מסיאס, הזמר היהודי-אלג’יראי שהפך לכוכב ענק תחילה בצרפת ולאחר מכן בעולם כולו, סחף את הקהל באמפי עם להיטיו הגדולים מכל הזמנים. הוא ידוע בתמיכה הבלתי מעורערת שלו בישראל והוא נושא מאז ומתמיד בהופעותיו ובשיריו מסר של שלום ואחווה. במרוצת השנים הופעותיו בישראל לכבוד יום העצמאות הפכו למסורת. את מסיאס ולהקתו ליוותה תזמורת סימפונט רעננה המרשימה בניצוחו של דודי זבה. “אני אוהב את ישראל, זה המקום הכי טוב בעולם”, אמר לקהל שלא הפסיק להריע.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן