news08.net/ads.txt

המשטרה חשפה לפני זמן קצר ברחובות, במסגרת האסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי פשיעה, מטען חבלה המוכן להפעלה וחומרים החשודים כסם

שוטרי יחידת הכלבנים של מחוז מרכז בצעו היום פעילות מבצעית מוגברת ברחובות, למען בטחון תושבי המקום, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים.

בתוך כך, יחידת הכלבנים בצעו סריקה ממוקדת, במסגרתה חשפו מטען חבלה, תחמושת וחומרים החשודים כסם מסוג קנאביס המוסלקים בחצר בניין בעיר .

חבלני המשטרה בוחנים ברגעים אלה את פריטי האמל”ח, על מנת לוודא שלא נשקפת סכנה נוספת לציבור, ובסיום יועברו כלל המוצגים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

תפיסת אמצעי הלחימה היום, מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי הפשיעה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן