news08.net/ads.txt

אסור לפספס | התיעוד ממעצר האסירים הנמלטים בג’נין ע”י כוחות ימ”מ הותר לפרסום

התיעוד הרשמי מפעולת לוחמי ימ”מ הגיע לפני דקות אחדות מדוברות המשטרה – ואתם הראשונים לצפות בו. כך בוצע מאסר האסירים הנמלטים בג’נין – ע”י לוחמי ימ”מ, בתום כשבועיים של מבצע חיפושים נרחב בארץ ובשטחי הרשות הפלסטינית.

כזכור, בלילה לוחמי הימ”מ ושב”כ לכדו את שני האסירים הנמלטים מכלא גלבוע בג’נין – איהם קממג’י, בן 35 מהכפר דאן, שנעצר ב-2006 ונידון לשני מאסרי עולם בשל מעורבותו בפיגוע שבו נחטף ונרצח אליהו אשרי ברמאללה וב-מונאדל אינפיעאת, בן ה-26.

צפו בתיעוד מג’נין:

לאחר כשבועיים של מצוד פעלו לוחמי הימ”מ של משמר הגבול יחד עם כוחות מיוחדים של שב”כ וצה”ל בג’נין ללכידת שני האסירים הנמלטים. לפי הכוונת השב”כ הגיעו כוחות הימ”מ והשב”כ לבית ובו המבוקשים. בפעילות של הכוחות הביאו למעצרם של שני המבוקשים שנמלטו. שני המבוקשים נעצרו כשהם בחיים ללא התנגדות והועברו לחקירה של שירות הביטחון הכללי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן