news08.net/ads.txt

“אסור שההלצה הזאת תהפוך לזרם הדם והרוע שאופף אותנו בימים אלה” | הטור של משה כהן

“המורה שירתה” מול הגננת שהורידה את תמונת ראש הממשלה | זה עתה סיימנו תקופת בחירות, זה עתה המערכת גועשת וממש בימים הללו כמו בכל ימות השנה מוצפים סרטוני זימה, סרטוני הכפשה, סרטונים מבוימים ומה לא.

גילו נאות: אני איש ליכוד, חבר מרכז, חבר מועצת הסניף ברחובות ואינני מכיר את אותה מורה באופן אישי ולא באופן עקיף. בשעות הבוקר העלתי את הידיעה הראשון פה בעיר. לאחר בקשות שונות הסכמתי להוריד את הפוסט אולם ידעתי שהכדור כבר יצא מקנה ואין דרך חזרה. נכון שהכי קל זה להצטרף לעגלת “העליהום”,לצעוק, לשתף ולכתוב “אתם רואים מה זה השמאל”??

לאחר שנרגעתי, חשבתי והגעתי למסקנה. חברים…. זה פורים. חברים… לא שמעתם מה היה…חברים.. בואו נעצור רגע. זה לא זהה בכלל למקרה של, הגננת שבדעה צלולה ככה ביום בהיר הסבירה לכולנו מדוע אסור שתמונתו של ראש ממשלתנו תהיה תלויה ומדוע הוא לא ראש ההמשלה שלה. מעשה מכוער כמעט לכל הדעות. אינני מתיפייף ומי שמכיר אותי באמת יודע שאני תמיד אומר את האמת.

לדעתי המנהלת כלל לא חשבה מה היא עשתה, זה לא היה בזדון נגד ביבי. היא הייתה מחופשת לשוטרת ואין לי ספק שזה היה רגע של אינסטינקט. יהיו שיגידו שזה רק בגלל ביבי. יהיו שיגידו שזה משקף את עולמה ויהיו שיגידו שזה רק פורים. אסור שההלצה הזאת תהפוך לזרם הדם והרוע שאופף אותנו בימים אלה. ליבי איתה למרות שיגידו בודדים שאני טועה. מי שמכיר אותי יודע שפי וליבי שווים. מדובר במנהלת מוערכת לכל הדיעות ואסור להרוס אותה על דבר שעשה באווירת החג וללא שום כוונה. אין לי ספק שליבה נקי מבלי להכנס לדעותיה הפוליטיות.

שיהיה לכולנו חג שמח!! רק אהבה תביא אהבה!!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן