news08.net/ads.txt

אסטרולוגיה: תחזית שבועית לשבוע שבין 26/10/18 ועד 1/11/18

אסטרולוגיה

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 26/10/18 ועד 1/11/18

טלה: שבוע של פרידה ויציאה לדרך חדשה מתוך הגיון, בגרות, מודעות והבנה שצריך לפנות מקום לדברים חדשים בחיים הן ברובד גוף, הן ברובד נפש והן ברובד נשמה. מפגשים עם אנשים, מקומות, זיכרונות, מעשים ואירועים מעברכם, מזמנים לכם את ההזדמנות לסגור “מעגלים פותחים” שמקשים עליכם להירדם בלילה. בתוך הלב: כבר זמן רב שאתם חשים צורך לחדש מתוך חשיבה על עתיד טוב יותר. על מנת שתוכלו לעמוד במשימה זו יהיה עליכם לקבל החלטות לא שגרתיות המונעות מחשיבה מקורית וחדשנית עם מבט קדימה והמלווה באופטימיות ובאמונה בצדקת הדרך. לאלו מכם שיקבלו על עצמם לפעול בדרך זו, צפויה בקרוב, פריצת דרך תודעתית ומשמעותית אשר בעקבותיה יחולו שינויים חיוביים הן בתחום הבית והמשפחה והן בתחום הקריירה. מחשבות על לימודים או התמקצעות אשר יוכלו להוביל להתבהרות מסוימת בכל הקשור לייעודכם ולפועלכם, צצות ועולות ואכן, זהו שבוע טוב לבני דגים, לקבלת החלטות חיוביות בתחום זה. זוגיות: תקופה של פייסנות. לאחרונה אמרתם דברים שקצת פגעו בבן הזוג והדבר יצר קרירות קלה ביחסים. הקלפים ממליצים לכם השבוע להתנצל, לא על דבריכם אלא על האופן בו בחרתם להעביר את המסר שלכם. לאלו מכם שנמצאים בהליכי גירושין ממליצים הקלפים להימנע מויכוחים מיותרים שמעכבים את שחרורכם. זכירת חסד נעורים לצד שכנגד תאפשר לכם לסיים בכבוד ובמהירות. לרווקים: אקס מיתולוגי שב ומשפיעה על שיקול דעתכם. שינוי בגישתכם לנושא, יאפשר לכם להשתחרר מכבלי העבר. הכוונה רוחנית: חכמינו שואלים, מתי לאדם מותר לשפוט את חברו? התשובה: לעולם לא. ההסבר שניתן מבוסס על האמור במסכת סנהדרין – מי אמר שהדם שלך אדום יותר משלו? במסורת היהודית נאמר לנו: “אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו” (מסכת אבות ב:ד), ומכיוון שלעולם לא נצליח להיות בדיוק באותו המקום ובאותן נסיבות החיים של אדם אחר, חל עלינו איסור מוחלט לדון כל אדם.

שור: שבוע חיובי בפתח. בשבוע זה יש לנהוג בצורה החלטית תוך הפגנת נחישות והימנעות מדחיינות והססנות. באופן כללי: הקלף השבועי מלמד על לימודיםהשתלמות שעולים על הפרק או התחלה וכיוון חדש ברכישת מקצוע לעתיד. השבוע, השתדלו שלא לחצות את הגבול הדק שבין אסרטיביות חיובית לבין שחצנות וסרקאזם. בכול הקשור לקבלת החלטות, רצוי השבוע לקבל החלטות הרמוניות ומאוזנות שמתחשבות בכל הצדדים ויוצרות שיתוף פעולה, ביניכם לבין הסובבים אתכם. קבלת החלטה שכזו, תוך שיתוף פעולה הגון עם סביבתכם, תוביל להתחשבות ולהבנה בצרכים שלכם ותאפשר לכם להביא לידי ביטוי את רצונותיכם ללא יצירת מתחים מיותרים. בבית: המון סימני שאלה מתעוררים אצלכם בכול הנוגע לאיך אפשר להכניס לחייכם יותר משמעות, סיפוק ואושר. כדי למצוא את הדרך הנכונה, ממליצים לכם הקלפים להתמקד בדברים בהם התברכת. ולהבין שלאנשים המאושרים ביותר, אין את הטוב ביותר מכל דבר, הם פשוט מפיקים את המיטב מכל מה שיש להם. אחד משיעורי החיים החשובים ביותר שאני מעביר לילדיי הוא, שהחיים אינם עוסקים באיך שרדת את הסערה, אלא, בהאם הספקת לרקוד בגשם. בעבודה: אתם זוכים להכרה במעמדכם אך הדבר אינו בא לידי ביטוי מבחינה כספית ותלוש השכר שלכם אינו משקף בצורה ברורה והוגנת את המצב האמיתי. סוגיה זו גורמת לכם לחוסר נוחות ותחושת חוסר הצדק המופגן כלפיכם מביאה אתכם לחשוב על אופציות וכיוונים חדשים. זוגיות: אתם יודעים שיש לכם מה לשפר בזוגיות שלכם. הקלפים מצביעים על כך שאינכם אסרטיביים מספיק בכל הקשור לנושא זה ורבים מכם מעדיפים לרטון מתחת לשפמם ולהדחיק את הכעס והבעיות במקום להתעמת בצורה עניינית ובוגרת עם המשבר. חשוב לזכור, שהדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו – למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר מידי וכעת אתם נדרשים לארגן מחדש את הדרך בה אתם מנהלים את חשבונותיכם. ארגון מחדש יאפשר לכם להוציא אל הפועל תוכניות עתידיות ממקום יציב יותר. אזור רגיש בגוף: הצד הימני בגוף, בעיקר רגל ימין וצוואר צד ימין. הכוונה רוחנית: לא נשלחנו לעולם הזה רק כדי לשרוד, אלא כדי להגיע לגדולה! ה’ נתן לכל נשמה יהודית יקרה, מתנה ייחודית ומשימה. אל תגיעו לסוף חייכם, ותגלו שחייתם את החיים רק לאורכם, חיו אותם גם לרוחבם. חפרו עמוק, גלו מהו הכישרון המיוחד שלכם, ואז התחילו להשתמש בו. ובעזרת השם תעשו ותצליחו!

תאומים: חוסר יציבות הן רגשית והן חומרית. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. באופן כללי יתכנו בשבוע זה דילמות כתוצאה מחוסר יכולת לבחור בין שתי אופציות כמו למשל: קושי לבחור בין שני אפקי השקעה או בחירה בין שתי מערכות יחסים או שני מקומות תעסוקה ועוד. בעבודה: מקום העבודה אינו מספק את הבטחון הכלכלי שאליו אתם מייחלים. נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמיתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאיתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמיתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. הכוונה רוחנית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!

סרטן: השבוע נפתח באווירה קצת צוננת. המוטיב בעת הזו, מדבר על: תהליך שמסתיים, על קשר שנגמר, או על תקופה שחלפה ועל נכונות לצאת לדרך חדשה. הרעיון שמאחורי הקלף השבועי מלמד על סיומה של תקופה לא קלה ועל שחר חדש שעתיד ב”ה להפציע עליכם ממש בקרוב, אז יש למה לצפות. באופן כללי: הבטחות או תוכניות אשר לא יצאו אל הפועל גורמות לכם להרגיש מאוכזבים ופגועים. תחושות אלו ילוו אתכם זמן מה אך עליכם לדעת להתגבר ולהמשיך הלאה. מותר לכם לכאוב, מותר לכם גם לקטר אך הכי חשוב זה לדעת שיש ביכולתכם גם להתגבר, להפיק לקחים, לשנות מחשבות ודעות שיתרמו ויסייעו לכם להתחבר שוב לביטחונכם העצמי. בבית: אינכם נותנים את תשומת הלב הדרושה לסובבים אתכם ואתם בעיקר מתרכזים בעצמכם. הקלפים ממליצים לכם להיפתח ולראות את כל הטוב שקיים בעולמכם. התמקדות בדברים הטובים תגרום להם לגדול ולצמוח כך שתוכלו לשאוב מהם גם עידוד וגם כוח. בעבודה: מהלכים שבוצעו לאחרונה גורמים לחוסר נוחות. אתם רגישים מתמיד ונוטים להיפגע ולקחת ללב גם דברים פעוטים אשר גורמים לכם לחולשה ולחוסר יציבות אנרגטית והדבר עשוי לפגוע ולהחליש את בריאותכם. כספים: בתקופה הקרובה כדאי מאוד להיזהר מבחינה כספית. הקלפים מצבעים על כך שאתם נכנסים לתקופה של הוצאות מרובות. חשיבה כלכלית נבונה תמנע מכם לחצים כספיים עתידיים. זוגיות: קשר שנראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. לנשואים שביניכם: מראים הקלפים כי השבוע יהיה עליכם לחבור לאומץ לב ולנהל עם בן הזוג שיחה מעמיקה שתבהיר דברים, תוכניות וכוונות. שיחה כזו שתתנהל בפתיחות ויושר תאפשר לכם להבין היכן אתם עומדים. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה, סיום וניתוק של קשר, מומלץ לשחרר מתוך אמונה שמגיע לכם טוב יותר. מזמור עז’ בתהילים יש בכוחו לחזק את רוחכם ולשפר את מצבכם. הכוונה רוחנית: רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינך מעריך מספיק את עצמך. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתה מאמין בעצמך, לא אכפת לך מה חושבים האחרים.

אריה: שבוע חיובי בפתח. תהליך כזה או אחר מסב לכם נחת ויוצר תחושת שביעות רצון. לאחרונה אתם משקיעים מאמץ רב בכל הקשור לחיפוש אחר יעוד וקריירה. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת לבכם, ההשקעה משתלמת ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר שריר וקיים. בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר אתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה נורמלי, הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם. לאלו מכם המחפשים זוגיות יהא זה זמן טוב להאמין בעצמכם ולהקשיב לקול הפנימי שלכם אשר ידריך אתכם למחוז חפצכם. לאלו מכם השוקלים יציאה לטיול או חופשה קצרה, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב. זוגיות: כל אחד צריך מידי פעם להיות קצת לבד עם עצמו. השבוע זה תורכם וזה בסדר. כל שעליכם לעשות הוא לבקש את עזרתו של בן זוגכם. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. האתגר השבועי: לחזק את כבודם העצמי של סובבים אתכם. הכוונה רוחנית: הענווה היא זו שמושכת את האל לקשור איתנו קשר שמבוסס על אמונה מתוך ידעה ולא אמונה מתוך מופת. הענווה, היא המפתח לאמונה. האמונה היא המפתח לחוכמה.

בתולה: שבוע חיובי בפתח. המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של הפרדת העיקר מהטפל, הכלת סדר עדיפות חדש ולקיחת אחריות. היהדות מלמדת, שלקיחת אחריות היא המפתח לקבלת מתנת החיים בשלמותה. אחריות היא האמצעי שבעזרתו אתם יכולים ליצור קשר אמיתי ביניכם לבין המציאות שלכם. הנשיאה באחריות לגבי חייכם היא משהו שמשחרר אתכם, הן ברמה הסובייקטיבית (עושה לכם טוב) והן ברמה האובייקטיבית (מאפשר לכם לעצב את חייכם כרצונכם). כל החלקים ה”בעייתיים” בחייכם הינם חלקים שטרם למדת לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה. בעבודה: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי שיפור ניכר הן בשכר והן בתנאי העבודה. בבית: נושאים שקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעלו על הפרק. גם כאן, חשוב מאוד לקחת אחריות על תזרים המזומנים שלכם ולהימנע מהוצאות שהן אינן כורך המציאות. זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה, וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם. התיקון השבועי: אל תתביישו לומר לא, גם לא זו תשובה! על מנת שתוכלו להתמקד בהשגת היעדים שלכם אתם חייב לפעמים להגיד “לא”. עליכם לדעת לא רק מתי לומר “לא”, אלא גם איך לומר זאת. הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו! נאה דורש נאה מקיים.

מאזניים: המהות של השבוע הקרוב מלמדת שעליכם לדעת שלא כל הנוצץ זהב. התחושה שאתם מרמים את עצמכם אינה נותנת לכם מנוח. בתוך ליבכם, אתם יודעים מה צריך ונכון לעשות אך אתם מתקשים לעשות זאת. למעשה, ניתן לומר שיש בכם שני קולות שמושכים לכיוונים מנוגדים. הקלפים ממליצים להקשיב ללבכם – הוא יודע את התשובה. במידה ואינכם מצליחים לעשות בכוחות עצמכם, כדאי מאוד לשקול פניה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לסדר את הראש. בעבודה: יש מי שמרכל עליכם מאחורי גבכם ועשוי להוביל מהלכים שיחבלו בשמכם הטוב. הקלפים ממליצים לכם לגלות ערנות ולהיזהר בלשונכם. לעצמאים שביניכם: עסקה שנראית טובה ומשתלמת, טומנת בחובה סיכון שאולי לא נתתם עליו את הדעת. גם כאן, כדאי שלא למהר ולהתלהב יתר על המידה ולהקפיד ולבדוק את כל הנתונים הרלוונטיים. זוגיות: רומן או קשר שהחל עם הרבה תקווה עשוי לאכזב. לנשואים שביניכם: משקעים ישנים ותחושות ישנות צפות ועולות שוב. תהליך זה מתרחש היות ולא השכלתם לטפל בבעיותיכם עד השורש והסתפקתם בטיפול שטחי. השבוע, הזוגיות עלולה לסבול ממתיחות שנובעת בעיקר מתחושת השגרה ומחוסר תקשורת עם בן הזוג. מומלץ להימנע מהחלטות כבדות משקל ולנסות ולחשוב על הזוגיות שלכם מזווית קצת אחרת. רכישות גדולות או חתימה על חוזים חשובים מומלץ לדחות לשבועות הבאים. כמו כן בשבוע זה יש לגלות ערנות כדי שלא יגנבו מכם, או שינסו לרמות אתכם, לעבוד עליכם ולהשפיע על דעתכם לרעה. הכוונה רוחנית: פחד הוא כפי הנראה חרב הפיפיות החדה ביותר בעולם. מצד אחד, אין גורם מניע חזק יותר לאדם מאשר הפחד. אולם הפחד פועל באותה עוצמה גם לכיוון ההפוך – אין דבר שמסוגל לכווץ ו”לשתק” אנשים כמו הפחד. כול אדם אם רק ירצה, יכול ללמוד כיצד למשול בפחד ולהגיע למצב שבו אתם מתהלים, ללא פחד כלל ובכך אתם עושים את העיקר שהוא לא לפחד כלל.

עקרב: יום הולדת שמח לעקרבים. שחרור מכבלים, יציאה של דברים אל האור, תחייה מחודשת של קשר, הרגשה של שינוי, של התחדשות. רוח חדשה מפעמת בלבכם וביטחון עצמי שוב ממלא את ריאותיכם. קלף יום הדין מלמד שאתם ניצבים בפתחה של תקופה שהמוטיב העיקרי שלה הוא היכולת שלכם להיכנס למסלול של צמיחה, שיקום ועשייה חדשה, שיש בכוחם להוביל לשחרור וישועה וליציאה לדרך חדשה. לאלו מכם שינצלו כעת ובתבונה את חלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם, ויפעלו ללא חשש ובאמונה למען עצמם, צפויים שינוים מרחיקי לכת שביכולתם לחולל מפנה ושינוי חיובי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: שבוע קל יותר מקודמיו ניצב בפתח ולרבים מכם תינתן הזדמנות טובה להוכיח לממונים עליכם שאתם אכן נחוצים ויעילים. נצלו זאת בתבונה. לאלו מכם ששוקלים הסבה מקצועית או שינוי בתחום העבודה, מראים הקלפים שכעת זהו הזמן הנכון להזיז מהלכים שקשורים בדבר. זוגיות: התרחקות וקרירות שנבעו מהצורך שלכם להיות קצת לבד עם עצמכם מסתיימת והשבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לייצב ולשפר את זוגיותכם. לאלו מכם שמנהלים זוגיות עם בני מזל סרטן, מאזניים או גדי, מראים הקלפים על מתיחות שנובעת מקצרים בתקשורת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תסייע בידכם ללבן מחלוקת בצורה יעילה שתחסוך גם כאב וגם זמן. לאלו מכם שבסתר ליבם, שמשתעשעים במחשבות על גירושין ופרידה, ממליצים הקלפים לא למהר ולהסיק מסקנות. לרווקים: הכרות חדשה נוסכת תקווה. הכוונה רוחנית: אנו יוצרים את עולמנו באמצעות המחשבות בהן אנו בוחרים להתמקד. כשאנו מתמקדים במחשבות של הכרת תודה, אנו נעשים נעימים יותר. הכרת תודה תמידית תמלא את חיינו בשמחה.

קשת: המוטיב המרכזי שיאפיין השבוע את רבים בני מזל קשת הוא הצורך להגן ולשמור על הישגיהם בתחום האישי ובתחום המקצועי. חוסר תשומת לב ושאננות עשויים לגרום לכם לקחת את הישגיכם כמובנים מאליהם. עליכם לזכור שעמלתם רבות על מנת שתוכלו להיות במקום בו אתם מצויים והירדמות בשמירה עשויה לגרום לכם לאבד הישג כזה או אחר. בעבודה: אינכם חשים בנוח. תחושת מתיחות מסוימת מעיבה על מצב רוחכם. קלף 9 המטות מעיד כי יש מקום לדאגה ועליכם לגלות ערנות לתהליכים שמתרחשים בעבודה ושיכולים לפגוע בכם. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם ומצב זה יוצר לחץ מסוים אשר מוביל לחשש ולחוסר שקט. הקפדה על כללי חסכון בסיסיים תאפשר לכם להגיע לאיזון תוך זמן קצר. זוגיות: הדברים הטובים שיש לזוגיותכם להציע נקברים תחת הררי כעסים, ויכוחים וביקורת. המפסידים העיקריים מתהליכים אלו הם אתם עצמכם. חשיבה בוגרת והתמקדות בדברים החיוביים שקיימים בזוגיותכם היא המפתח להיחלצות ממצב זה. בריאות: לחצים שקשורים בעיקר בעבודה וכסף מעיבים על מצב בריאותכם. מהמקום הזה חשוב לא לאבד אמונה. אובדן האמונה מוביל לבהלה ולפאניקה שעלולים להחמיר את מצבכם. ואלוהים אתכם. הכוונה רוחנית: נדיבות היא הדרך שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו, גם הוא ילדו של אלוקים ולכן הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב.

גדי: עייפות ודכדוך מלווים את רבים מבני מזל גדי. בתוך הלב, מקננת תחושת בדידות אותה אתם מיטיבים להסתיר. כלפי חוץ אתם מנסים לשדר עסקים כרגיל אבל בתוך ראשכם מתרוצצות המון מחשבות ושאלות אשר אינן נותנות לכם מנוח. דווקא כעת שאתם חלשים מבחינה אנרגטית כדי לדעת שלחיים יש כל כך הרבה מה להציע. הבה לא נרשה לדאגה לגזול מאיתנו אפילו חלק קטן מכל הטוּב שבורכנו בו. לכן הקפידו להסתכל על חצי הכוס המלאה והתמקדו במה שיש ולא במה שאין. תהליך זה יסיע בידכם לצלוח את תקופת השפל הרגשי בה אתם מצויים. בעבודה: יש אכזבה מתהליכים שמתרחשים. הקלפים משקפים שעליכם להסתגל למציות חדשה. ככל שתמהרו להפנים את המצב כך יקל עליכם. לאלו מכם שלצערי איבדו את מקום עבודתם ממליצים הקלפים למרות הקושי שבדבר לא להיכנס למרה שחורה, להימנע מרחמים עצמיים ולנסות ולמצוא את ההזדמנות שגלומה בתהליך הכואב. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש, התשובה או הפתרון לא יאחרו להגיע. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. קריאת פרק ו’ בספר תהילים תעניק לכם כוחות רוחניים שיעזרו לעבור את השבוע הקרוב ביתר קלות. הכוונה רוחנית: אחת מסגולותיו של הצדיק היא שכל מעשיו מוקדשים למטרה נעלה יותר. הוא לא אוכל רק לשם ההנאה מהאוכל, הוא אוכל על מנת לשרת את בוראו טוב יותר. בתלמוד נאמר: “צדיק אוכל על מנת להשביע את נשמתו”.

דלי: שבוע חיובי בפתח והסתיו על שלל צבעיו וניחוחותיו עושה לכם טוב. זה הזמו להרים ראש ולהסתכל קדימה. זו העת לקחת אחריות ולפעול מתוך תחושת בגרות שמעידה שיש לכם את כול מה שצריך כדי להתקדם לעבר יעדים חדשים. לאחרונה בחרתם להדחיק רגשות או רצונות שונים אשר חשיבותם עבורכם רבה ביותר. תהליך זה של הדחקה והתעלמות מכוונת מרצונותיכם האישיים לא הניב עבורכם שום פירות חיוביים. בעקבות הדחקת רצונותיכם האמיתיים מצאתם את עצמכם לא פעם ממורמרים וחסרי חיות. השבוע הקלפים מזמינים אתכם להתמקד בעצמכם, להתעורר ולפקוח עיניים לגבי נושא או עשייה שהיו מודחקים בלבכם תקופה ארוכה. כעת זה הזמן לפעול למען עצמכם. בעבודה: זמן טוב להגדיל ראש, להוביל ולהשפיע. חשוב לדעת שבמקום בעבודה, יש מי שמרכלים עליכם ומנסים להפחית מערככם, אל תשחקו לידיהם והימנעו בכל מחיר מלהיכנס לוויכוחים מיותרים. כסף: עניינים כספיים מעוררים דאגה שבאה לידי ביטוי בחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. זוגיות: עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. שמירה על ראש פתוח וחשיבה יצירתית תוכל לקדם אתכם לעבר הפתיחות הרצויה. לרווקים: רומן או קשר זוגי חדש שהחל לא מזמן מתקיים ממניעים יצריים בלבד, היזהרו לבל תפגעו! הכוונה רוחנית: בלתי אפשרי להימנע לגמרי מטעויות. (אין צדיק שלא יחטא) במבחן האמיתי שעומד בפני כל בן אנוש לא בודקים האם הוא לא עשה כלל טעויות אלא מה הוא למד מכל טעות וכיצד מתנהלים חייו לאחר מכן.

דגים: השבוע הקרוב חיובי בעבורכם והוא מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית. בעבודה: אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות . היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם. לדורשי העבודה: חזרה למעגל העשייה צפויה ב”ה ממש בקרוב הכינו את עצמכם לכך. זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות לשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, ארוטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד. לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשבוה ביותר (סקס טוב זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל לא תהיה גם הפריה רוחנית. טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו”ל נלקח בחשבון. הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים – גם אותו אלוהים ברא – ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א”ח היא למעשה ראשי תיבות של “אהבת חינם”? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב”ה נקרב את המשיח.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן