אסי דומב יבצע שינויים: “אני מתכוון לחזק את הקבוצה”

אסי דומב, שחוזר לקדנציה שנייה בהפועל מרמורק, יודע שהפעם המטרות הן שונות. לאחר שפוטר מבני לוד מהליגה הלאומית כבר אחרי שישה מחזורים ודירדר את לוד לתחתית הליגה. מבין דומב שאין מנוס מעליית ליגה בקבוצה שהשקיעה את מירב הכסף בקיץ האחרון, והלחץ גובר מיום ליום לאחר שכבר נעשה זעזוע בעמדת המאמן העונה.

דף הפייסבוק של הפועל מרמורק

טבילת רגל ראשונה מול ירמיהו חולון, מול קבוצה ביתית חזקה. איך אתה מסכם את המשחק?

“מאוכזב מהתוצאה, די מאוכזב מרמת המשחק בחצי הראשון, אך כן היו הרבה דברים שאהבתי בחצי השני. הגענו להזדמנויות כדי לנצח את המשחק,  (החמצת הפנדל), אבל בגדול מאיך שאני רוצה שהקבוצה תראה יש עוד עבודה”.

כשניב סידי הגיע למרמורק, הוא שאף שתהיה קבוצה אטרקטיבית,שבאה לשחק כדורגל. בפועל לא ראינו את זה לאורך כל המחזורים,  וגם תחתיך במשחק האחרון מול חולון, ראינו עדיין את אותה יכולת אנמית. זה תהליך שאתה עובד עליו כעת?

“לא הופענו בכלל במחצית הראשונה, לא היינו קרובים לשחקנים, לא לקחנו כדור ראשון, הרבה דברים מקצועיים שצריך לתקן, ואנחנו גם נדאג לתקן אותם. וזה תהליך אי אפשר בכמה ימים מאז שהגעתי לבצע את השינויים הללו, אבל אני מאמין שכבר במשחק הקרוב נראה שינוי”.

דף הפייסבוק של הפועל מרמורק

רכש כבד הגיע הקיץ למרמורק, אך עדיין ישנם קולות של שביעות רצון מהשחקנים. מהרושם שלך בשבועיים שאתה כאן, האם תבצע רכש נוסף?

“אני כן מתכוון לחזק את הסגל”.

משחק הקרוב מול בקעת הירדן (יום שישי ,שעה 13:00, אצטדיון עירוני נס ציונה), קבוצה עיקשת שכבר הכניעה קבוצות טובות בליגה. איך מתכוננים למשחק?

“מתכוננים כמו לכל משחק. אני לומד את סגל השחקנים, מכין את הקבוצה מבחינה טקטית כמו שאני רוצה, אני מעביר את ‘אני מאמין’ שלי לשחקנים, הם ילמדו להכיר את זה, ובסופו של דבר יבצעו זאת”.

בלוד פוטרת לאור תוצאות לא טובות לאחר שישה מחזורים, כעת הגעת למקום שהלחץ כאן הרבה יותר גדול. עשית בשכל כשהגעת לקבוצה כמו הפועל מרמורק?

“לא, אין עליי לחץ אני חושב שבלוד פתחנו טוב את העונה, אחרי 2 ניצחונות, הפסדנו 3 משחקים ואז עזבתי. ידעתי שלוד בנויה לאמצע טבלה, והנה ראיה לכך מאז שעזבתי הם השכילו לנצח רק משחק אחד”.

דף הפייסבוק של הפועל מרמורק

אתה יודע לשם מה הביאו אותך, האם אי-עליית ליגה תהווה כישלון נחרץ?

“יש שתי מטרות לקבוצה. אחת היא לעלות ליגה, והמטרה השנייה זו לבנות קבוצה לעונה הבאה, מבחינתי צריך להכין תשתית שזה לא פחות חשוב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן