news08.net/ads.txt

אסנת קרני ודמיטרי רובינצ’ק ממאוחדת מחוז דרום נבחרו למצטייני המנכ”לית

גיבורי שנת הקורונה של מאוחדת: בטקס רב רושם שנערך במעמד מנכ”לית מאוחדת הגב’ סיגל רוזנברג ומנהל מחוז דרום מר דני מושיוב, הוקראו שמותיהם של העובדים המצטיינים לשנה החולפת. שניים מהמצטיינים הינם עובדי מחוז דרום במאוחדת: עו”ס מחוזית אסנת קרני ומנהל מערך הדיגום דמיטרי רובינצ’ק, שקיבלו את פרסיהם בנוכחות ס. רופא מחוזי, ד”ר דניאל כץ ומנהלת הסיעוד המחוזית, רויטל תורג’מן, בהתאמה. משרדיהם של קרני ורובינצ’ק, ממוקמים במינהלת מחוז דרום – ברחובות.

  • אסנת קרני, עוסקת בתחום העבודה הסוציאלית מזה שלושה עשורים. למאוחדת הגיעה לפני 13 שנה, מאיישת את תפקיד העו”סית המחוזית ומנהלת ביד רמה 19 עובדות סוציאליות.

בנימוקי בחירתה צוין: “במהלך השנה האחרונה נטלה אסנת יוזמה להוביל ולנהל את מענה המחוז למבוטחים הנדרשים לפינוי למלוניות קורונה. במסגרת זו הייתה אחראית על ניהול לוח התורניות המחוזי, הכשרה והסמכה של בעלי תפקידים ומתן מענה 24/7 לכל המחוז, ייעוץ לכלל התורנים, מענה למקרי חירום, מענה למשלט, קשר עם פיקוד העורף ומענה למנהלים בכלל המחוז – ועל כל זאת ראויה למצטיינת מנכ”ל”.

  • דמיטרי רובינצ’ק, מנהל מערך הדיגום במאוחדת מחוז דרום, עובד במאוחדת מזה עשור. בנימוקים לבחירתו ציינה הוועדה כי “דמיטרי ניהל את נושא הדיגום במהלך שנת הקורונה ופעל 24/7 לוודא הכשרת כ”א וניוד דוגמים ברחבי המחוז, כמו גם בעת חיסוני הקורונה, דמיטרי היה זה שהפגין מנהיגות ונרתם לכל משימה במחוז. דמיטרי שירותי ואהוב על כל סובביו, איש אשכולות ותורם רבות למערכת”.

דני מושיוב, מנהל מחוז דרום: “הצוותים הרפואיים הם קו החזית של המאבק בנגיף הקורונה ומאז התפרצותו ראיתי את כלל העובדים פועלים במסירות ובנחישות, עם רוח הנתינה של כל עובדת ועובד, הרתומים למשימה החשובה לטפל בבריאות המטופלים גם בשעות שאינן שגרתיות וללא הפסקה, בתנאים החדשים ומבלי להתלונן. אין ספק שהתברכנו בצוותים מסורים, שעסוקים בשליחות ביום ובלילה וכעת קיבלנו גם גושפנקה – ולראייה זכייתם של אסנת קרני ודמיטרי רובינצ’ק כמצטייני המנכ”לית, גיבורי שנת הקורונה של מאוחדת, שמסירותם למאמץ הלאומי ולמלחמה בנגיף הייתה משמעותית ביותר. אסנת ודמיטרי הוכיחו את הירתמותם למשימה בתקופה המאתגרת הזו – וזכייתם מהווה גאווה למחוז כולו”.

  • צילום: ליאור גולדשטיין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן