ארבל ישראלי, תלמיד י”ב מקריית החינוך דה שליט, תיכנת אפליקציה לרדיו “קול השפלה”

אפליקציה חדשה לקול השפלה

עקב פניות ממאזינים שביקשו להגדיל את טווח הקליטה של התחנה, גוייס ארבל ישראלי, תלמיד י”ב בבי”ס “דה שליט”, שמפתח אפליקציות לאנדרואיד ולאייפון, ותוך זמן קצר תיכנת את האפליקציה.

השקת האפליקציה נערכה באירוע המוני בתיכון הפופולרי. סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, אמר כי: “אני מאוד מרוצה מהתעצמותו של הרדיו. התחלנו עם תחנה שמיועדת לשלושה בתי ספר ואילו עכשיו מדובר בתופעה, בגאווה חינוכית”.

מנהל בית הספר, אבי קיש, הוסיף: “אני גאה לראות תלמידים ממגמות שונות שמשתפים פעולה וכל אחד תורם את החוזקות שלו לבעיה”. התלמיד עצמו, ארבל ישראלי סיפר כי: “אחרי ההורדה מחנויות האפליקציה ניתן יהיה לשמוע את הרדיו בכל מקום ובכל זמן וללא הפרעות קליטה מוכרות. בנוסף תוכלו לראות את עדכוני הפייסבוק והאינסטגרם מהאולפן וכן את סרטוני יוטיוב וקטעי ארכיון”.

הציפייה היא שהאפליקציה תחזק את הקשר עם התושבים ותהפוך להיות כלי הכרחי בעת חירום ובשגרה. תלמידי הרדיו ייפגשו לאחר החגים עם מנהל אגף הביטחון והחירום בעירייה, אליצור זרחי, ויקיימו חשיבה משותפת על  האפשרויות להשתמש באפליקציה לטובת התושבים.אגב, את האפליקציה ניתן להוריד בחינם בחנות האפליקציות.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן