news08.net/ads.txt

ארגון גני הילדים הפרטיים בישראל: “לא נגבה מההורים את תשלומי חודש אפריל”

ילדים

ארגון גני הילדים הפרטיים בישראל יצא בהודעה דרמטית למאות הגננות המפעילות כ-800 גנים במסגרתה ביקש לשקול מהן להודיע להורים בהקדם על אי פדיון תשלום אפריל.

גן ילדים אחרי

“לאחר אינספור דיונים, ופניות נרחבות לגורמים בממשלה, עד לנקודה זו, לא הצלחנו לקבל מענה באשר לסיוע כלשהו מהמדינה. אנו ממשיכים לפעול במרץ ולא מוותרים על מנת שהמדינה תסייע לנו כלכלית להתמודד עם אובדן ההכנסות ובעיקר עם תשלומי שכר הדירה, הארנונה והוצאות נוספות”, נכתב לגננות. “יחד עם זאת, למרות שהמדינה עדיין לא אמרה את דברה רובנו מסכימים, שלא נכון יהיה לגבות את חודש אפריל מההורים למרות שעדיין לא הובהר כיצד נפוצה על כך. אי לכך נכון לרגע זה אנו מוצאים לנכון כי יש להודיע להורים בהקדם על אי פדיון תשלום אפריל, ולספק רגיעה לפחות בחזית זו”, נכתב עוד במכתב עליו חתומים חברי הוועד הארצי וצוות חשיבה.

“זו לא החלטה קלה והיא התקבלה לאחר לילה ארוך של דיונים קדחתניים בין נציגי הגננות וחברות הועד הארצי. עלינו לעשות כל שביכולתנו על מנת לשמור על יחסי האמון בין הצוות החינוכי להורי הפעוטות בימים מורכבים אלו וצעד זה משקף זאת. לצד זאת מחובתנו לוודא שמפעילי הגנים וצוותי החינוך היקרים יפוצו על אבדן ההכנסה לצד המשך ההוצאות הנלוות. זאת על מנת שלילדים של כולנו יהיה לאן לחזור כי לא כל הגנים יוכלו לשרוד את המשבר הזה. באותה הנשימה אני פונה מכאן להורים היקרים. בימים אלו כולנו שמים כתף תחת האלונקה ומצופה ממי שיכול להירתם ולסייע לגננת, לעשות זאת”, אומרת ד”ר שולמית ביסמנובסקי, מנכ”לית ארגון הגנים הפרטיים בישראל.

באחרונה דרשה ד”ר ביסמנובסקי משר האוצר ווידוא תקציב של כ 50 מיליון ש”ח לכל חודש שבו ענף גני הילדים הפרטיים לא יפעלו – וזאת על מנת לוודא שיוכלו לשרוד את התקופה הזו בה אינם פעילים. בארגון גני הילדים מפעילים החברים כ-800 גנים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן