news08.net/ads.txt

ארגון הכבאים הארצי הודיע על חידוש המאבק הציבורי ועיצומים כלליים במערך הכבאות, מהיום: הקפאת טפסי 4 וקיום ארועים המוניים

כבאות

ארגון הכבאים הארצי הודיע היום (שני) על חידוש המאבק הציבורי ועיצומים כלליים במערך הכבאות, “בעקבות פגיעה בתנאי העבודה, הפרת הסכמים ופגיעה בלוחמי האש ערב חג הפסח”, כך נמסר.

“דדי שמחי שוב הפר את הסכמי העבודה והחליט לפגוע בלוחמי האש למרות התחייבויות מפורשות שלו במסגרת הסכם הבנות שנחתם עם ארגון הכבאים בחודש דצמבר האחרון להיכנס למשא ומתן ולהפסיק את הפגיעה בתנאי ההעסקה של הכבאים. שמחי ממשיך במלחמתו בכבאים ובהון האנושי של כל המערך, מתוך תפיסת עולם מעוותת שתכליתה להפוך את מערך הכבאות לשלטון עריצות שמנוהל ע״י מערכת מקורבים בזבזנית ומעוותת”..

כבאות

“שמחי מסרב להפנים ולקבל את החלטות בתי הדין לעבודה אשר קבעו שוב ושוב בשנה האחרונה שארגון הכבאים פועל על פי דין בכל פעולותיו ולמען הכבאים והאזרחים. ניסיונותיו להכפיש את עובדי המערך ולהוציא את דיבתם הם הרסניים. לא יעלה על הדעת שמפקד יעמוד מאחורי גל הכפשות, שקר, רפש ודיבה כלפי פקודיו. לאור זאת, ועד לקיום החלטות בתי הדין לעבודה כלשונם על ידי שמחי. הכבאים ינקטו בעיצומים, ויעברו לעבוד במתכונת שבת. העיצומים כוללים ביטול הדרכות, אימונים, תרגילים ואבטחת אירועים; ביטול ימי קהילה; הפסקת הנפקת אישורים במדור בטיחות אש; למען הסר ספק – הכבאים ייצאו לכל קריאה להצלת חיים או רכוש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן