news08.net/ads.txt

ארגון “יד לאחים” נלחם במתקפת כת נוצרית – מיסיונרית; אחראי הפעילות בשטח: “הכת עובדת גם ברחובות”

ערים רבות באזור המרכז  הפכה יעד למתקפה של כת נוצרית-מיסיונרית.

מיד עם צאת חג הפסח נתקלו תושבי ערים רבות במרכז הארץ בינהם, בת- ים , חולון, ראשון לציון , בפליירים תמים למראה שכותרתם “חדשות חשובות” . עיון קל בפליירים גילה כי מדובר בניסיון של הכת הנוצרית “היהודים המשיחיים” להוליך שולל את תושבי הערים ולנסות להמיר את דתם לנצרות.

 

גם בארגון יד לאחים, הגוף היחיד בארץ הנאבק בכתות המיסיון הנוצרי אומרים כי בתקופה האחרונה מתקיימות חלוקות רבות של חומרי מיסיון בתיבות הדואר . לדבריהם המיסיונרים שכללו את ניסיונותיהם להמיר את דתם של כמה שיותר יהודים לנצרות, ומשתמשים בגימיקים שיווקיים שקריים כדי לגרום לציבור לעמוד עמם בקשר.

 שמעון לוי, המתגורר ברחובות, ואחראי על כל הפעילות בשטח מול המיסיון: “אנחנו פועלים בכל הארץ עשרות שנים. עוסקים בתחום של כתות,ו חילוץ של בנות מכפרים ושיקומם. עקב המצב הם פועלים פחות אך עדיין לאחרונה הבנו שהם מרשים לעצמם להסתובב בערים ולהתקשר לאנשים. אתמול קיבלנו דיווח, שברחוב חזון איש ברחובות החלו לקבל פליירים”.

עוד מוסיף: “זה נראה כמו עיתון אקטואליה לכל דבר, המנסה בדרכים מסוימות ומתוחכמות לחשוף את האמונה בישו”.

בארגון אומרים כי צוותי מתנדבים מגיעים לשטח ומזהירים את העוברים והשבים מפני המפגע המיסיונרי. “לא ננוח ולא נשקוט עד שהמיסיונרים יבינו שעם ישראל אינו יעד למסע צלב מיסיונרי”. בארגון מדגישים כי כל מי שנתקל במפגע מיסיונרי מוזמן ליצור קשר בכל שעה עם מוקד החירום של יד לאחים, בטלפון 9234*.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן