news08.net/ads.txt

ארגנטינה אלופת העולם | מסי יניף את הגביע – ויפרוש

הללויה!! אפשר לומר את המילה הזכורה הזאת גם על המונדיאל הזה – ללא ספק. בסיום: אחרי פנדלים, ארגנטינה לוקחת את המונדיאל הזה ומסי קוטף את התואר היחיד שנשאר לו לקחת

הללויה!! אפשר לומר את המילה הזכורה הזאת גם על המונדיאל הזה – ללא ספק. בסיום: אחרי פנדלים, ארגנטינה לוקחת את המונדיאל הזה ומסי קוטף את התואר היחיד שנשאר לו לקחת. את הכל כבר יש לו. בעוד דקות ספורות הוא יניף גם את הגביע המוזהב, ויוכל לפרוש בשיא. השיא שאף אחד לפניו לא הגיע אליו – כל התארים האפשריים וכמובן הגביע המבוקש ביותר.

אז מה היה לנו? גמר מהחלומות ובאמת שלא יכולנו לבקש יותר: בתום 90 דקות, 9 דקות הארכה ושתי הארכות פלוס תוספת 3 דקות – אין ספק בכלל: מי שצפה בגמר הזה בין ארגנטינה וצרפת – צפה בגמר הגדול ביותר שהתרחש במונדיאל מאז ומעולם. דבר כזה לא התרחש אף פעם. 3-3 בין שתי הקבוצות הגדולות בעולם והכרעת הפנדלים שהסתיימה בניצחון של ארגנטינה עם מסי או צרפת על אמבפה, שכבש שלושער במשחק ענק.

בהארכה – בדקה בדקה ה-108 העולם רעד כשליונל מסי כבש את השני שלו במשחק והשלישי של ארגנטינה. בעיטה של לאוטרו מרטינס נהדפה על ידי לוריס השוער הצרפתי, מסי דחק את הכדור פנימה. כשכולם חשבו שזהו, העסק גמור ודרמה גדולה מזו לא יכולה להתרחש, הגיע הפנדל לצרפת. אמבפה דייק שוב, בפעם השלישית במשחק ורשם את השוויון המיוחל. אין ספק, ההצגה הכי טובה בעולם – בדקה ה-117.

דרמה בקטאר: הארכה בגמר המונדיאל בין צרפת לארגנטינה

צילום: צילומי מסך-ערוץ 11

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן