news08.net/ads.txt

ארנון בר דוד: שביתה כללית במשק-מעכשיו; בתי החולים יעבדו במתכונת חירום

יו”ר ההסתדרות בר דיוד: אנחנו הולכים מפה לשביתה כללית הולכים במשק

אחרי המחאות, ההפגנות וחסימות הכבישים הגיעה השביתה במערכת החינוך ובאקדמיה – וכעת מודיע יו”ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, על שביתה כללית במשק – מעכשיו.

בר דוד פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו במסיבת עיתונאים מיוחדת שכינס ואמר: ״אם לא תעצור את החקיקה – נפתח מיידית בשביתה כללית במשק. אנחנו הולכים מפה לשביתה כללית במשק. ברגע שאני מסיים פה פורצת שביתה כללית במדינת ישראל – מדינת ישראל עוצרת. כולה. ראשי המגזר העסקי במשק, העובדים. יש לנו משימה אחת – לעצור את הטרפת ולחזור לשפיות – עם קטר שמוביל אותנו בבטחה. נלחמנו ביחד, ראשי המשק וההסתדרות, בקורונה. בשביל מה היו בחירות פה? על המהפכה המשפטית או יוקר המחיה? עד כאן, אי אפשר יותר לקטב את העם הזה, לשסות מגזר במגזר. חייבים לחזור לשפיות. לפני שאנחנו יורדים לתהום – אנחנו עוצרים היום את הירידה לתהום של כולנו”.

בתוך כך, ההסתדרות הרפואית בהחלטה דרמטית: “שביתה מלאה במערכת הבריאות עד להודעה על מסלול ברור ורציני של הידברות, בדרך להסכמות רחבות. לא נסתפק בעצירת החקיקה ללא תוכן מהותי יותר שיבטיח הגנה על זכויות המטופלים”.

פרופ’ ציון חגי: “משטר דמוקרטי ומערכת משפט עצמאית הם הבסיס לחברה מתוקנת ולמערכת בריאות מתקדמת. הגיע הזמן לומר די”.

השביתה תכלול את כל בתי החולים הציבוריים ואת כל מרפאות הקהילה. ההסתדרות הרפואית תפעיל ועדת חריגים כמקובל ותאפשר טיפולים ושירותים מצילי חיים. השביתה תיעצר ככל שיגובש מתווה ברור ומוסכם להידברות שיבטיח בין היתר קרקע יציבה לשמירה על זכויות המטופלים במערכת הבריאות.

יו”ר ההסתדרות הרפואית פרופ’ ציון חגי: “חזרנו והדגשנו לאחרונה שההסתדרות הרפואית היא ארגון א-פוליטי. אנחנו מייצגים רופאות ורופאים שמגיעים מכל קצוות הארץ ומכל הקשת הפוליטית. אבל אנחנו לא נמצאים באירוע פוליטי.
אנחנו לא דנים פה לא בהסכם שלום ולא בחלוקת התיקים בממשלה. אנחנו נמצאים ברגע של משבר היסטורי וחסר תקדים בחייה של אומה, בניסיון אחרון לשים אצבע בסכר או בעולם המושגים שלנו – לחבוש את הפצע המדמם לפני שנאלץ לכבות את המוניטור. לכן לא נסתפק בעצירת החקיקה ללא תוכן מהותי יותר”.

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן