news08.net/ads.txt

אשדוד: יממה לאחר הרצח, שני נפגעים מירי ברחוב קדרון

אירוע ירי באשדוד. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף אשדוד הוזעקו לרחוב נחל קדרון באשדוד בעקבות דיווח על אירוע ירי. בני מנלה חובש באיחוד הצלה מסר: “בסיוע חובשים נוספים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי לנפגע כבן 35 במצב בינוני עם פצע ירי בגפיים עליונות ולנפגע נוסף במצב קל מרסיסי זכוכית, שני הנפגעים פונו באמבולנס להמשך טיפול בבית החולים”.

ממשטרת ישראל נמסר כי לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות אירוע ירי ברחוב נחל קדרון באשדוד.
כתוצאה מהירי נפצעו 2 גברים,אחד באורח בינוני והשני קל (על פי גורמי הרפואה). הם פונו על ידי מד”א אל בית החולים אסותא באשדוד. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום.הרקע ככל הנראה פלילי. נסיבות האירוע בבדיקה.

כזכור, רק אמש דווח על צעיר בן 24 שנרצח ברחוב מונטיפיורי באשדוד. אברהם היינה ודניאל בוקובוזה חובשים באיחוד הצלה סיפרו: “כשהגענו למקום נתקלנו בצעיר שסובל מפגיעה רב מערכתית. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות אך למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל”.

מסתמן שהעיר אשדוד בתקופה האחרונה חווה טלטלה קשה וביטחון התושבים נפגע מאוד לאור כך. בחודשים האחרונים התקבלו קריאות רבות של איחוד והצלה על מקרי ירי שהתרחשו בעיר ונראה שהתושבים מאבדים את סבלנותם.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן